Ga naar inhoud


veranderen contractdatum


tajvdz

Aanbevolen berichten

In september heb ik mijn zender pakker uitgebreid met Eredivisie Live. Ik heb toen meteen geinformeerd naar de eind datum van mijn huidige pakket. Ik heb een combi/familie pakket. Omdat ik me niet interesseer in Film1 en wel in Sport1 kwam ik erachter dat ik voor Sport1 ook het entertainment pakket kon nemen. Ik heb dan hetzelfde maar mis dan alleen Film1 die ik toch niet wil. Nou ik kreeg toen te horen dat dat nu niet om te zetten was omdat het in mei afliep. Ik kreeg toen ook een weizigingsformulier opgestuurd. Vorige week keek ik op de site bij mijn gegevens en zag ik opeens dat al mijn paketten afliepen op 30-9. Ik stuur een mailtje met de vraag of dit juist was en kreeg het volgende antwoord:

 

Op het moment dat u een uitbreiding uitvoert op uw smartcard, worden alle einddata van uw huidige pakketten gewijzigd naar de nieuwe einddatum.

 

Het spijt ons om te horen dat u uw abonnement op het Film1 Sport1-pakket wilt beëindigen. Uiteraard respecteren wij uw besluit en zullen zorg dragen voor een correcte afwikkeling. U zult hier ook nog een schriftelijke bevestiging van ontvangen.

 

Conform de algemene voorwaarden zal uw abonnement op 30-9-2009 stop gezet worden. Hierna zult u nog enkel de zenders uit het Familie-pakket ontvangen.

 

Helaas kunnen wij geen uitbreiding in de toekomst inplannen voor het Entertainment-pakket. Wij adviseren u om dit telefonisch door te geven vanaf het moment dat u geen Film1 Sport1-pakket meer ontvangt.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

 

Nou ik verbaas me nogal over dit antwoord. Ik heb namelijk vaker tussentijds mijn abonnement veranderd en toen is de eind datum niet aangepast. Ik had namelijk eerst combi/basis en heb daar dus combi/familie van laten maken. Verder vraag ik mijn mail niet om stopzetten van het pakket. Ik zeg alleen dat ik het van plan ben en dat er wat onduidelijkheid is over de eind datum.

 

Ik ga ze zeker morgen nog bellen want ik ben het niet eens dat door het toevoegen van Eredivisie live opeens de eind datum van mijn combi/familie pakket verschuift van 31-5 naar 30-9. En waarom is dit de vorige keer dan ook niet gebeurd toen ik basis veranderde in familie? Ik weet zeker dat dit niet in mei is geweest!

 

Iemand meer van deze rare dingen meegemaakt met CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kan je ook via de site downgraden, daar kan je bij mijn canaldigitaal een ABONNEMENTWIJZIGINGSFORMULIER downloaden.

 

Wat ze dus schrijven is gelul, het wel. Je kan wel van Combi Familie naar Entertainment-pakket

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan het wel wijzigen maar pas aan het einde van het contract.

 

en verder hoe meer je er over nadenkt over dat veranderen van die eind datum hoe meer er niet aan klopt.

 

Het zou dan betekenen dat je tussentijds nooit een pakket kan wijzigen want dan veranderen de data van je huidige paketten.

Dus stel ik zou nu een HD pakket of thema pakket erbij nemen dan veranderd de eind datum van mijn combi/familie pakket weer van 30-9 naar 28-2. Zo kom je er dus nooit vanaf.

En zo is het ook niet zoals een medewerker mij had verteld. Misschien had ik dan telefonisch een opzegging moeten doen en als ik er dan wat bij neem dan veranderd de eind datum misschien niet meer mee.

 

Blijft een hele rare zaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok maar waarom is het Eredivisie live pakket daar wel van invloed op en het omzetten van combi/basis naar combi/familie wat ik ook eens heb gedaan weer niet? want het enige wat ik in september heb gedaan is Eredivisie live toegevoegd aan mijn combi/familie pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
@tajvdz,

Ik zou eens contact opnemen met CDS via een belletje of een emailtje op mijncanaldigitaal. Hier klagen heeft weinig zin.


Als je nu ook eens het eerste bericht leest had je kunnen weten dat er al contact is geweest met CanalDigitaal.
Uiteraard weer eens een onbevredigend kant nog wal rakend antwoordt van CanalDigitaal.

Dus als waarschuwing naar andere gebruikers toe heeft het zeker zin ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

Ook ik heb dit gehad dat ik mijn abo wilde veranderen en kreeg het antwoord dat dit pas per 30-09 kan omdat ik tuseentijds eredivisie live had toe gevoegd. Aantal keren gebeld maar ze blijven bij hun standpunt ondankt het feit dat er collega's zijn die telefonish hebben toegezegd dat dit mogelijk was dan was ik er nu vanaf geweest. Vele scheldpartijen aan de telefoon geweest en dan nog het lef hebben om een aantal dagen achter elkaar op te bellen om gratis een aantal maanden te kijken en nu onbereikbaar zijn omdat ik verplicht ben naar golf (sport 2) te kijken in plaats van voetbal eredivisie live 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eredivie live staat los van de familie en andere pakketten dus bataling door de bank terug laten vorderen als je pakket hebt opgezegt voor die datum......dan bellen ze vanzelf is mijn ervaring. :D

Daarna kun je ook makkelijker met CD communiceren en kun je het eenvoudig oplossen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Eredivie live staat los van de familie en andere pakketten ...


Dit is ook mijn ervaring, ik ging van entertainment naar family en in de tussentijd eredivisie live genomen.
Mijn ingangsdatum van het contract op het entertainment pakket bleef hetzelfde.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...