Ga naar inhoud


AAF_BA_Image-5_P7_firstboot


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan ook met de Aaf 1.5 in de flash, maar waarom niet de laatste Aaf2.0e_flash.img in de flash plaatsen? Deze is volgens mij het stabielste en gebaseert op de 1.6 van Kathrein.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
Kan ook met de Aaf 1.5 in de flash, maar waarom niet de laatste Aaf2.0e_flash.img in de flash plaatsen? Deze is volgens mij het stabielste en gebaseert op de 1.6 van Kathrein.

Mvg.
BbyN


Ik ben het wel eens dat het beter is AAF2.0e in de flash te stoppen als je met E2 op stick aan de slag wilt maar deze is gebaseert op de originele Kathrein 1.05 en niet op de 1.06.
De e-versie (AAF2.0e) is specifiek gemaakt voor gebruik met Enigma2.

2008-09-14 changelog-osd
==========
- Autoerkennung des Boxtyps
- added Mbox-OSD
- Fix HDD Erkennung bei Boot
- DNS Aufloesung
- Umstellung auf Kathrein Patch 1.05
- Sprachunterstuetzung fuer OSD (multilanguage)
- mehr freier Speicher in der data

2008-09-14 changelog-webif
==========
- added Mboxscripts
- Webif Firefox kompatibel
- Remote OSD
- Rectimer

Image Version = AAF 2.0e Flash Enigma2-Kernel 14.09.2008
Boxtyp =1W
OSD Version = 790
WEBIF Version = 0.010

Team-Organisation : Andy-1
WEBIF-Designer : UFSJunkie
Dokumentation : Sofatester
OSD-Aufteilung : Sofatester
Image-Kernel : Kathrein 1.05
Betatester : Andy-1, HarryHase, Sofatester,nebman
UFSJunkie, tOmtOm, Megasat4000, Dani
berlusconi, VisMan, xp2004, einstein, GOst4711
capt_bluebaer, 911er, katzenfrosch, s0uli

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch maar wat minder de anderen beoordelen.

Ettelijke images heb ik al in mijn Kathrein geplaatst.

Steeds is ,het hetzelfde liedje: ofwel draait de E2 img goed voor enkele uren, maar steeds vastlopers of kanalen die plots niet meer te vinden zijn.

Daarmee behoud ik me het recht om te stellen dat mijn dream 800 HD stukken stabieler loopt.

Wat betreft je kritiek op mijn kritiek: kijk dan maar eens naar mijn postings. Deze waren steeds opbouwend. Dus, loop niet zo snel van stapel.

mvg

rene1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Rene,

 

Dit is een hobbyboard, de software die je installeert is BETA !! Kom dan aub niet zeuren als er eens een groen schermpje verschijnt of als je de box eens opnieuw moet flashen. Trouwens zoals ik al eerder zei, hier werkt alles al zéér stabiel en ik denk dat meerdere bezitters van de Kathrein dit kunen beamen. Nogmaals een dikke pluim voor de echte hobbyisten (de ontwikkelaars). En inderdaad je hebt het recht om te stellen dat je Dream800 HD stukken beter loopt, maar het is enkel de manier waarop je het neerschrijft, dit komt niet echt respectvol over.

 

Citaat:
Geef me maar mijn DM 800, nooit geen troubles mee.

 

Verder wens ik hier niet meer op in te gaan, daar dit niets bijdraagt aan dit topic.

 

Nog véél hobbyplezier met je Kathrein gewenst !

Mvg,

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

de procedure door Bram beschreven (aanpassen van clustergrootte)eens uitgevoerd...mijn opstart tijd is nu 2.10 min vanaf aanzetten van de Kathrein.

 

Lijkt nu ook wat stabieler, al moet ik wel zeggen dat ik met het installeren van add-on's toch nog wel eens eens vastloper krijg (maar geen GS :D). Ook de HD kanalen geven niet altijd beeld, in de flash versie had ik daar geen last van.

 

Ook veel "sid not in pat"....oid....weet iemand wat dat precies betekent en wat je daar aan kan doen?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patman,

 

Zag je berichtje: ik heb eigenlijk nog nooit n boot menu gezien...ik krijg - verwarrend genoeg - altijd even een groene schermflits te zien en dan boot het image wat ik actief heb altijd door, zonder dus dat ik een keuzescherm krijg.

 

Ik zie geen keuze op mijn TV scherm, maar tijdens opstarten van de box verschijnt in de display de naam van de image dat zal opstarten. Op dat moment kun je met je remote omhoog en omlaag klikken en kun je alternatieve images kiezen, die je ziet verschijnen in je display van je box.

Wanneer je dan op "OK" klikt verschijnt "load" voor de naam van het gekozen image.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattekop
Hi Patman,
Ik zie geen keuze op mijn TV scherm, maar tijdens opstarten van de box verschijnt in de display de naam van de image dat zal opstarten. Op dat moment kun je met je remote omhoog en omlaag klikken en kun je alternatieve images kiezen, die je ziet verschijnen in je display van je box.
Wanneer je dan op "OK" klikt verschijnt "load" voor de naam van het gekozen image.


...en idd zo werkt het. Zo simpel als je het maar weet. Jammer genoeg nooit eerder geweten (had me heel wat installaties gescheeld). Dussuh...bedankt voor de tip!

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Black_64 had een vraag of iemand wat te melden had over de beeldkwaliteit. Nu draai ik zelf KF-750 van USB, maar het valt me op dat een zwarte achtergrond niet altijd egaal zwart is.

 

Bijvoorbeeld als je naar ITV HD gaat als er geen uitzending is. Je hebt dan een zwart beeld met witte tekst, maar het zwart heeft ongelijkmatige horizontale strepen. Zou dat een overlay zijn die niet helemaal transparant is of een decodeerfout?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...