Pringle Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Korte vraag. Werkt een Premiere NDS kaart zondermeer met CCcam (in een phoenix reader). NDS is dacht ik altijd met boxkey, alleen zijn in dit geval de kaarten gewoon los te koop. Zijn er verder nog andere settings van belang? Thx! Error, no keyboard. Press F1 to continue.
Tonskidutch Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 ja die werkt in de rs232 cardreader, de usb-to-serial cardreader en heel normaal ook in de de dreambox zelf als je de default CCcam.cfg goed leest vindt je alle elementaire regels waarmee de externe cardreader aangesproken kan worden. qua settings kan het interessant zijn dat je het prio bestand aanpast tzt vindt je best wel een juiste prio voor NDS boxkey is bij premiere gelukkig niet van toepassing (nog niet) chiao Your Freedom Is The End Of Me Melanie de Biasio
Littlesat Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Premiere NDS kaarten zijn niet getrouwd met een box, zoals dat bij NDS voor SKY-UK en SKY-Italy gebeurt. Voor premiere is dit dus niet nodig. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
digitaal kijker Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 nog niet,maar ze verplichten u bij een nieuwe kaart om een reciever bij aan te kopen omdat de kaart een boxket nodig heeft om te registreren. heb hetzelfde probleem nu,heb mij een nieuwe kaart betsteld voor een jaar en moet er een box bijkopen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Die box zal waarschijnlijk niet getrouwd hoeven te worden met de kaart.... Als je Duits kent moet je maar eens op een Duitstalig forum kijken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
digitaal kijker Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 is denk ik nodig voor de kaart te activeren de eerste keer en als je een update hebt gemist dat dit dan via die box wordt geheractiveerd. ik had gelezen dat ze dezelfde weg op willen zoals sky uk,maar dat er veel tegenkantingen zijn van allerlei klanten en een rechtzaak die nog lopend is dacht ik. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Deze truuk kunnen ze niet omdat je met omgepatchte boxen te maken hebt waar het serienummer niet in de firmware staat... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen