Ga naar inhoud


hercoderen film opgenomen met TVVlaanderen ?


Gast raicy

Aanbevolen berichten

dag iedereen,

ik heb twee decoder topfield tf5000PVR en tf5000pvr cd

abonnement TVV 2 kaarten een plus en tweede kaart Vlaamse zender

mijn probleem is :alles dat ik heb opgenomen in januari kan ik niet meer lezen

ik heb al 7 keer bij TVV gebeld, mijn 2 kaart herladen ,bij TVV nieuwe puls gestuurd

zij zegen mij dat ik moet mijn opnamen weer decoderen ,niemand weet hoe dat moet bij TVV op en topfield ,hij is wel goedgekeurd tvv die 5000cd

ik heb niet gevonden in t' gebruiksaanwijzing

weet iemand hoe dat moet voor mijn filmpjes weer kunnen decoderen

alvast bedankt

raicy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sommige ontvangers nemen gecodeerd op, andere decoderen eerst het signaal om het vervolgens ongecodeerd optenemen. Uw ontvanger neemt blijkbaar gecodeerd op. Dit heeft één groot nadeel, wanneer er een codewissel is gebeurt en de oude code niet meer op Uw kaart staat kan het opgenomen programma niet meer gedecodeerd worden en kan U het bijgevolg niet meer zien. Het is dan ook aanteraden bij het kopen van een PVRontvanger om er één te kopen die het signaal eerst decodeerd voor het opgenomen wordt. Ik weet niet of (hoe) U de oude codes terug op Uw kaart kan krijgen.

 

Mvg

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit een TF7710 en misschien is dit voor uw toestel ook het geval.

Alle opnames van de maand die in uw lijst met groen zijn gemarkeerd, zijn gedecodeerd en kunnen blijvend bekeken worden.

De opnames die groen/blauw gemarkeerd zijn, zijn deels gecodeerd opgenomen en kunnen na een kaartwissel niet meer bekeken worden, tenzij ge deze decodeerd voor het einde van de maand.

Decoderen kan door de gecodeerde opname(in de maand zelf)weer te geven en onmiddellijk op de rode knop voor opname te drukken.Ge kunt daarbij nog op versnelde weergave drukken zodat de opname 6x versneld wordt gedecodeerd.

Het gecodeerd opnemen gebeurd enkel als u iets opneemt van een betaalzender en terzelfdertijd zapt naar een ander betaalzender.

 

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: willy588
Ik bezit een TF7710 en misschien is dit voor uw toestel ook het geval.
Alle opnames van de maand die in uw lijst met groen zijn gemarkeerd, zijn gedecodeerd en kunnen blijvend bekeken worden.
De opnames die groen/blauw gemarkeerd zijn, zijn deels gecodeerd opgenomen en kunnen na een kaartwissel niet meer bekeken worden, tenzij ge deze decodeerd voor het einde van de maand.
Decoderen kan door de gecodeerde opname(in de maand zelf)weer te geven en onmiddellijk op de rode knop voor opname te drukken.Ge kunt daarbij nog op versnelde weergave drukken zodat de opname 6x versneld wordt gedecodeerd.
Het gecodeerd opnemen gebeurd enkel als u iets opneemt van een betaalzender en terzelfdertijd zapt naar een ander betaalzender.

dag willy
Code:
terzelfdertijd zapt naar een ander betaalzender

als ik goed begrijpen als hij aan 't kopiëren is moet ik die paneel sluiten met exit en zappen met de Vlaamse zender een paar keer ??
bedankt voor u antwoord
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals reeds gezegd is, ik bezit een TF7710PVR met 2 tuners en gij hebt een TF5000PVR.Ik weet dus niet of uw toestel kan opnemen en terzelfdertijd naar een andere zender kijken.Voor de TF7710 is het zo dat als er opgenomen wordt en niet naar een andere zender gezapt wordt, deze onmiddellijk gedecodeerd opgenomen wordt.Ook tijdens het copieren van een gecodeerde opname moogt ge niet naar een andere zender zappen omdat de kaart slechts 1 programma terzelfdertijd kan decoderen.

Ik zie dat ge uw vraag ook in het topfield forum hebt gesteld.Hier zijn leden die ook een TF5000 hebben en die u beter kunnen helpen. Alleen hier wordt gevraagd om uw vraag van een prefix te voorzien, in uw geval dus [TF5000pvr].

mvg

willy

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello

ik heb mijn opnamen gekopieerd die $ blijven hetzelfde kleur

maar het goede nieuws is smile die dinges die ge kopieer zijn werk zonder abonnementskaart

zo dus alle einde van de maand ik zal kopieën maken als ik niet vergeten :D

1000 keer bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...