Ga naar inhoud


Heeft iemand de nieuwe kaart al draaiend met newcs1.65?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij heeft het geholpen om de frequentie van de reader in newcs.xml op 357 mhz te zetten. Voorheen duurde het tot een minuut eer ik beeld had, nu na een goeie seconde. Ecm tijd ligt tussen de 600 en 800 ms. Is wel wat trager als bij CCcam waar ik steevast rond de 300 ms zit.

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefke
Bij mij heeft het geholpen om de frequentie van de reader in newcs.xml op 357 mhz te zetten. Voorheen duurde het tot een minuut eer ik beeld had, nu na een goeie seconde. Ecm tijd ligt tussen de 600 en 800 ms. Is wel wat trager als bij CCcam waar ik steevast rond de 300 ms zit.


Heb hier een ECM tijd van tussen de 400 en de 450 ms. Draai met newcs 1.65 en de kaart op 6.00 MHz op een windows 2003 server met smargo smartreader. Dreambox is DM7025 (non+) met cccam 2.0.11. Het gebruiken van de cccam.prio file heeft geen positief effect op de ECM tijd. confused
Als ik het goed begrijp moet ik mijn snelheid van de kaart verlagen naar 3.57 MHz om een lagere ECM tijd te krijgen. crazy Ik ga het vanavond eens proberen. Ik wil graag de ECM tijd ook rond de 300ms krijgen. Iemand nog tips? dan hoor ik het graag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,de mhz op 357 zetten gaat een tragere ECM tijd opleveren, maar bij draait de boel dan wel. Op 600 mhz komt het beeld niet of zeer traag. Altijd bad ecm.

 

Probleem gaat trouwens voorbij gaan van zodra seca2 wordt afgescakeld.

 

Ik draai trouwens newcs op een dreambox 7000 in de interne readers. Heb nog geen externe readers geprobeerd.

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vicco. Ik heb hier een ecm van tussen de 320ms en 350ms. Ik draai newcs 1.65 en de kaart op 3,57Mhz op een linux servertje met ook een smargo smartreader. Ik heb in de newcs.xml wel in de cache sectie ecm op 1 staan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kaart op 4,50 mhz ecm +- 440ms

de kaart op 3,57 mhz ecm +- 440ms

de cache staat op emm 20 en ecm -1

op newcs 1.20

ik denk dat de smartreader gewoon op 3,57 staat omdat newcs volgens mij nog niet de smartreader kan aan sturen op frequentie

waarom newcs 1.20 deze draait goed hier

google maar eens op cardlink en forum staat nog meer interessante info

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad een goed middel om sharing tegen te gaan.

Ecter is het dan wel zaak om de kaart sneller te maken om storing te voorkomen. De fabrikanten zullen altijd een 'veilige' marge in moeten bouwen.

De NDS kaarten geven de ECM sneller, hierdoor kan men ook de key change op 600ms wijzigen.

 

Een beter alternatief om sharing te voorkomen is kaart/box aan elkaar te linken. Dit is in nederland nogal een probleem met al die verschillende ontvangers.

In het buitenland is men hier al wat verder mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betekent ook meer data vanaf de transponders, wat weer bandbreedte in beslag neemt, wat weer duurder is etc etc.

 

Beter is het om een kliklijn te openen voor lieden die commercieel cardsharing aanbieden, dat is een stuk goedkoper.

smile

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...