Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers van een EPG op de HDTV kanalen: ik heb een bron gevonden waar xml gegevens zijn te vinden van o.a. Discovery-HD, maar helaas krijg ik dit niet werkend met "onze" XMLTV importer plugin.

 

Misschien iemand tips om het wél werkend te krijgen?

 

http://mspc.no/xmltv/channels.xml.gz

 

(het is een Noorse site, maar de programma-info van Discovery-HD is Engels, dus eventueel bruikbaar voor ons)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

gewoon via applicaties epgimport geloof ik, iig de epg applicatie die in het applicatiemenu staat

oudere versies deden niets anders dan aangeven dat ze niets deden, de nwste wil dan gaan updaten

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij de 0.6 (pagina 41) maar 't zou me niks verbazen als Arnold binnenkort een versere heeft

 

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aardbeì
volgens mij de 0.6 (pagina 41) maar 't zou me niks verbazen als Arnold binnenkort een versere heeft


mvrgr


klopt 0.6 is momenteel de nieuwste..
ben wel bezig met een nieuwe release..want het opslaan met interne hdd en/of usb gaat bij een aantal boxen niet goed.

Viel me trouwens op dat een automatisch gemounte usb stick read-only is...is dat bij iedereen zo ?

grtx , arnold
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arnoldl
Origineel bericht van: aardbeì
volgens mij de 0.6 (pagina 41) maar 't zou me niks verbazen als Arnold binnenkort een versere heeft


mvrgr


klopt 0.6 is momenteel de nieuwste..
ben wel bezig met een nieuwe release..want het opslaan met interne hdd en/of usb gaat bij een aantal boxen niet goed.

Viel me trouwens op dat een automatisch gemounte usb stick read-only is...is dat bij iedereen zo ?

grtx , arnold


hmmmz, nooit zo in de gaten gehad, ik draai Barry Allen en dan images vanaf de usb, nooit read-only geweest, maar... dat heetft BA wellicht geregeld wink


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ik krijg al een paar dagen geen EPG gegevens meer binnen van de HDTV kanalen (Discovery/NGC/Voom). Ligt dit aan mij of...?


Origineel bericht van: duzz
@apple740

Klopt, UPC live heeft zijn site veranderd waardoor de grabber niet meer werkt. Heb niet zo snel een andere kunnen vinden.


Ik ben op een grabber gestuit die de vernieuwde website van upclive aankan, zodat we weer EPG gegevens binnen zouden kunnen krijgen van de HDTV kanalen.

http://www.caliban.org/ruby/xmltv_upc.shtml#download

Het leek mij wel aardig dat ik dit voor mijn rekening zou gaan nemen en een xmltv.gz zou gaan verzorgen met de HDTV kanalen. Echter is hier Linux voor vereist waar ikzelf nog nooit mee gewerkt heb. Ik heb inmiddels Linux geïnstalleerd maar om
die grabber aan de praat te krijgen valt enorm tegen, het is voor een Linux noob niet te doen om "eventjes" Linux te installeren en met die grabber aan de slag te kunnen gaan. Dat vereist een poosje studie. smile

Mijn vraag is dus wie van de Linux cracks hier de HDTV kanalen (Discovery-HD / NGC-HD / Historychannel-HD / Voom-HD / Eurosport-HD) met behulp van bovenstaande grabber voor ons wil verzorgen?

Het gaat maar om een paar kanaaltjes dus het vereist weinig server load. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

@arnoldl:

Bij mij wordt de multi-EPG (xmltv) de laatste tijd niet altijd meer gevuld. Misschien komt dit door het automatisch detecteren van de EPG-locatie (/media/hdd of /media/cf).

 

Hoe kan ik ervoor zorgen (door het aanpassen van de configuratiebestanden) dat de EPG voortaan altijd op /media/cf wordt weggeschreven en ook hiervandaan weer wordt gelezen bij het herstarten van Enigma2?

 

BTW, ik gebruik xmltvimport_v06 op Barry Allen met Ozoon in de flash en Gemini 4.1 op CF.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...