Samoht Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Beste satvrienden, K heb hier een dreambox 8000 gekocht. Momenteel staat er de laatste nieuwe PLI image op. Hij is aangesloten met een dvi - hdmi kabel van het merk monster. Met cccam 2.0.11 dit om mijn tv vlaanderen kaart te spelen. Alles werkt prima maar zo een 5 keer per avond als ik aan het kijken ben naar een zender of zelfs naar een opname springt hij op groen beeld en dan kan ik niets meer doen. Even uit de stroom en terug insteken en alles is weer normaal. Dacht eerst dat het aan men Hard disk lag maar heb deze er dan eens uitgehaald en hij heeft het nog. Dus heb ik er maar eens een andere image opgezet (gemini) maar zelfde resultaat. In het begin werkte hij prima maar na een week kreeg ik deze problemen. Heeft iemand dezelfde problemen gehad of heeft iemand hier een oplossing voor? mvg Samoht
mobieltje Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Anders aansluiten op je TV, scart b.v. Als hij dan nog een groen beeld geeft, terug naar de dealer of leverancier. Let op!!! voordat je hem terug stuurd wel eerst de originele dreamimage er op zetten. Grts.
Roodkapke Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Krijgt ie wel voldoende frisse lucht? Met andere woorden, je hebt hem niet in een kastje gepropt? Ook de 8000 wordt iets warm, maar als ie netjes kan ventileren is er niets aan de hand. PLinux member
Funfreak Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Gebruik een ander image, ik heb zelf ook de nodige problemen met pli in de 8000.
swa Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 heb dat probleem ook met pli maar ook met lt img. een scart nemen? is wel de bedoeling met hdmi kabel te werken die geeft wel straker beeld
Sjattuh Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Origineel bericht van: swa heb dat probleem ook met pli maar ook met lt img. een scart nemen? is wel de bedoeling met hdmi kabel te werken die geeft wel straker beeld Hij bedoelt om het te testen... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
swa Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 na de hdmi kabel terug te veranderen naar scart blijft pli prefect werken. denk dat er iets mis is met de chip die het beeld moet verwerken niet naar behoren werkt mvg swa
Littlesat Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Welke skin gebruiken jullie? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
metoo Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 probeer eens een andere hdmi kabel ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen