Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] Opnemen/bekijken programma's met Topfield TF7710HD PVR


gerbijl

Aanbevolen berichten

Mijn schoteltuner TF7710HD PVR is volledig up-to-date. Toch zit ik met het probleem dat een opgenomen programma op de harde schijf van 500GB binnen enkele dagen niet bekeken kan worden. Direct na het opnemen lukt dat nog wel maar bewaren en na enkele dagen nog eens kijken kan niet meer. Na het opstarten verschijnt dan een zwart beeld met alleen de teller rechtsboven, die versneld loopt. De HD formatteren en alles opnieuw instellen heeft geen resultaat gehad. Ligt het aan het signaal van Canal Digitaal? Ligt het aan de harddisk van Topfield? Of ligt het aan een combinatie van beiden? Wie het weet mag het zeggen!

bijl.ger@gmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ditzelfde probleem de laatste dagen ook opmerkelijk veel met beide ontvangers. Een oplossing weet ik niet, wel zou ik je aanraden om een prefix voor de titel van je bericht te plaatsen. Dat is hier afgesproken.

 

Groet,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem met mijn TF 7700HDPVR; volgens mij sinds de ingebruikname van de nieuwe kaart, Als voorbeeld: iedere dag wordt GTST opgenomen, deze is af te spelen tot 24 uur later, daarna is'ie zwart! Dus nu elke nacht maar kopiëren; de gedecodeerde kopie blijft natuurlijk wèl leesbaar. Ik gebruik de kaart icm een powercam HD 2.04. Software op de TF is die van 9 oktober 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel,

Bedankt voor jouw reactie. De leverancier van mijn schoteltuner is ook met het probleem bezig. Tenslotte heb ik nog garantie en het apparaat moet natuurlijk 100% functioneren. De eerste reactie van Rebox was om de software te updaten (december 2008); de HD formatteren en vervolgens een fabrieksreset. Dit alles heeft geen resultaat gehad. Ik heb Rebox weer ingelicht en wacht hun antwoord af. Overigens wat bedoel je met een "prefix" voor het bericht plaatsen en hoe doe je dat? In de FAQ heb ik daaromtrent niets gevonden.

 

Groeten en ik hou je op de hoogte.

Gerrit Bijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerbijl
Overigens wat bedoel je met een "prefix" voor het bericht plaatsen en hoe doe je dat? In de FAQ heb ik daaromtrent niets gevonden.

Gerrit,
DIT kun je toch nauwelijks over het hoofd zien.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde doet zich voor.

Powercam module nw seca kaart, Na 1 uur niet meer af te spelen (beeld staat stil) mijn vorige module erin (Aston) beeld is te bekijken. (zending opgenomen en na 12uur 's nachts bekeken)

Maar opgenomen van 3 dagen geleden niet meer te bekijken (met de Aston kaart)

 

DUs ik hoop dat canaal digital mee kijkt,zal wel niet. Dit zijn natuurlijk rot trukjes

 

btw ik heb een Topfield 7700

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...