Ga naar inhoud


(DM800) probleem externe HDD


Gast mavical

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een externe HDD die altijd heeft gewerkt op de Kathrein. Probeer deze nu aangesloten te krijgen op de 800. Als ik de Dream laat formateren dan krijg ik na verloop van tijd een groen scherm en gaat de ontvanger opnieuw booten. Via DCC, telnet kan ik de HDD niet benaderen. Deze wordt kennelijk niet gezien. Vervolgens de HDD laten formateren middels Vista NTFS. Ook nu geeft het formateren naar ext3 een crash. Hdd is 500 MB en zover ik weet vqn Toshiba. Iemand misschien een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Intussen gelukt via DCC om de HDD te formateren en het lukt nu ook om op te nemen. Via Pli software aangegeven dat HDD met 2min in standby mode moet komen te staan. Echter de externe HDD blijft door draaien. Mogelijk iemand enig idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft een externe WESTERN DIGITAL WDC WD50 00AAJS-00YFA0. Dit blijkt dus een SATA schijf te zijn in behuizing van Toshiba. Wanneer de hdd handmatig wordt afgeschakeld (stroom er af) dan vervolgens reboot de dream zich. Krijg de hdd op dit moment niet op een andere manier tot zwijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...