Ga naar inhoud


Internet Explorer blijft regematig hangen


joop_56

Aanbevolen berichten

Internet Explorer blijft regelmatig hangen, als ik wil openen,en of meerder heb open items heb staan. loopt hij vast en moet ik hem weer reseten met control alt delete , en dan weer opstarten

wat kan hier de oorzaak van zijn, ik heb windows vista preminum

mvg joop

HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft

Vista Ultimate

philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb

WIE VEEL KNUTSELT..

LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER

NIET MEER UITKOMT.. !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het zelf ook gehad, met name bij het gebruik van drop-down menu's op een webpagina. Onderstaande registry key heeft het bij mij verholpen. Ik had hier geen foutmeldingen van in de eventvwr staan. (volledige artikel zie hier )

 

Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.

 

Locate the following registry subkey, and then click the following registry subkey:

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_USE_WINDOWEDSELECTCONTROL

(Note: If you cannot locate the FEATURE_USE_WINDOWEDSELECTCONTROL key, create the FEATURE_USE_WINDOWEDSELECTCONTROL key under the FeatureControl key.)

 

On the Edit menu, point to New, and then click DWORD Value.

Type Iexplore.exe, and then press ENTER.

 

Right-click Iexplore.exe, and then click Modify.

 

In the Value data box, type 1, and then click OK.

 

Exit Registry Editor.

 

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm44 bedankt ga het proberen, als het niet werkt kan ik altijd nog firefox gebruiken

HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft

Vista Ultimate

philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb

WIE VEEL KNUTSELT..

LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER

NIET MEER UITKOMT.. !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsss. Meestal is het andersom. Gebruik Firefox en als het niet werkt kan je altijd nog IE gebruiken!

 

Maar dat gebeurt nooit!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Tsss. Meestal is het andersom. Gebruik Firefox en als het niet werkt kan je altijd nog IE gebruiken!

Maar dat gebeurt nooit!


Sterker nog, gebruik firefox met de ie plugin. Mocht een website moeilijk doen (omdat hij niet aan de standaard voldoet en persé wel aan ie wil voldoen) kun je met 1 druk op de knop de site in met ie laten renderen (binnen firefox). Je kunt er dan ook voor kiezen om die bepaalde site altijd als ie in te laden binnen firefox.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook scheelt is om niet steeds een nieuwe internet explorer op te starten maar een nieuw tabblad te nemen.

 

Een hoop mensen openen diverse keren internet explorer terwijl je met de laatste versies met tabbladen kan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Tsss. Meestal is het andersom. Gebruik Firefox en als het niet werkt kan je altijd nog IE gebruiken!

Maar dat gebeurt nooit!


Vraagje tussen door wat maakt Firefox zo bijzonder volgens jou?
Ik persoonlijk vind het nog al rommelig overal knoppen en taps voor allerlei dingen die je amper gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grootste van Firefox vind ik dat als je in je favorieten subfolders hebt deze niet automatisch sluiten als je een andere subfolder opent. Bij IE is dit de Close unused folders optie. Zo iets simpels dat ik het zo waardeloos vind en dat hierdoor heel FF een lachtertje is. Ze claimen zowat bijna overal add-ons voor te hebben maar hiervoor...

 

En ik vind de basis layout van FF ook niks idd. Met IE7 skin gaat het nog een beetje.

 

Ik heb btw geen oplossing voor het probleem van de TS om maar weer ontopic te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ga ik ook maar eens proberen, soms is het wel heel lastig als ex blijft hangen

HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft

Vista Ultimate

philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb

WIE VEEL KNUTSELT..

LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER

NIET MEER UITKOMT.. !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...