Ga naar inhoud

[ALL] NewNigma2 V2.3.2 beschikbaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hem draaien op CF via BA.De CF plugin kan je installeren maar let wel op dat je CF kaart eerst gewist wordt.Als je veel via BA doet is dit dan ook niet aan te raden.Dit is wel een minpuntje van dit image.

Verder zeer uitgebreid via de vertrouwde blauwe knop.

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb nu gemini 4.60 draaien op mijn 600pvr, is deze firmware beter en kan ik deze gewoon met dreamup flashen?

Heeft deze nog een meerwaarde t.o.v.de gemini.

bvd.

Altobelli

Geplaatst:

Persoonlijk vind ik dit een van de meest verfrissende images die er de laatste tijd gemaakt zijn.

Maar ja, kleuren en smaken verschillen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfly
Kan iemand me dit vertellen? Is Newnigma2 'gewoon' één van de vele customized DMM-images (zoals Gemini, PLi, Ronaldd) of is het echt vernieuwend of de één of andere manier?

Goede vraag.

My DM7025 is MiLo-powered

Geplaatst:

de bron voor alle images is hetzelfde, alleen de jus die de imagebouwers eroverheen doen verschilt van image tot image, en het ligt aan je persoonlijke voorkeur welke image jou bevalt of niet

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

wie helpt me even uit de brand, op mijn dm800 de niewste versie geinstalleerd, dm heeft verbinding met netwerk maar kom met dreamboxedit er niet op, ook cccamconfig niet evenals ftp, is er misschien een ander password ingebakken?

Ook zou ik graag draadloos willen gaan werken met een usb wlan, maar kan hiervor de instellingen niet vinden, vorige versie newnigma wel ftp maar geen wlan via usb.

Zit even vast wie helpt me?

ps. start via BA en dan naar newnigma, (meerdere img op harddisk)

Geplaatst:

Dus als ik het goed voor heb, je laadt een image in je DB en doet er een paar plugin's bij, verander je een paar skins etc etc.

Daar neem je dan een image van en dan heb je een nieuwe versie die ja dan huppeldepup noemt ?

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bob de Bouwer
wie helpt me even uit de brand, op mijn dm800 de niewste versie geinstalleerd, dm heeft verbinding met netwerk maar kom met dreamboxedit er niet op, ook cccamconfig niet evenals ftp, is er misschien een ander password ingebakken?
Ook zou ik graag draadloos willen gaan werken met een usb wlan, maar kan hiervor de instellingen niet vinden, vorige versie newnigma wel ftp maar geen wlan via usb.
Zit even vast wie helpt me?

als je makkelijk draadloos wil werken dan is dit makkelijk te doen met NewNigma2.
Tijdens de eerste configuratie vraagt ie of je de geintegreerde LAN of de WLAN wil configureren.
Dus als je daar vor de WLAN gaat dan gaat ie die configureren en werk je draadloos. Je meot dan wel de juiste settings instellen (ipadres, subnetmask, gateway).

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Geplaatst:
Origineel bericht van: Stefaand
Dus als ik het goed voor heb, je laadt een image in je DB en doet er een paar plugin's bij, verander je een paar skins etc etc.
Daar neem je dan een image van en dan heb je een nieuwe versie die ja dan huppeldepup noemt ?

dat is wel heel simpel gesteld. Vaak zitten er mannen (en mss ook vrouwen) achter die veel verstand van linux hebben en zelf dingen kunnen maken. Alle grote images hebben ook eigen downloadservers die up to date gehouden moeten worden

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

22.02.2009: update for 2.3.2 available

dm800/dm8000 bug fix:

• enigma2-skin-enigma2-dreamtv-hd *fix screen cutlisteditor, dvdburn, networkbrowser*

• enigma2-skin-enigma2-kerni-hd1 *fix screen cutlisteditor, dvdburn, networkbrowser*

dm7025/dm800/dm8000 bug fix:

• enigma2-plugin-newnigma2-language-lv *update multilanguage*

• ushare *fix upnp-server, playing enigma2-ts whith sony playstation3*

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Geplaatst:

ja later kan je dat ook weer instellen en je draadloze verbinding af zetten of beiden tegelijk instellen.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen