Ga naar inhoud


Nieuw logo voor Discovery Channel


bavo27

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
In de UK wordt dat nieuwe logo ook al gebruikt...


Ik vind 'm trouwens irritant ver in het beeld staan bij Discovery-HD UK.
Stond het oude logo mooi strak helemaal rechtsbovenin in het hoekje, het nieuwe staat veel verder naar binnen. En doordat het
ook nog eens een lang logo is maakt het alleen maar erger.

Een ramp wat mij betreft. Dit is een zender geworden waar je het logo niet meer kunt vergeten maar continue irritant in je gezichtsveld staat. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bavo27

Het nieuwe logo is vandaag toegevoegd cool


Ja, je ziet hem bepaald niet over het hoofd.

Ik zag vanmorgen bij het zappen diverse keren dat ze in anamorf 16:9 uitzonden. Alleen schakelde hij bij CDS niet over en bleef in 4:3 staan.

Altijd beter dan UPC analoog. Die was ook 4:3 en daar miste je links een heel stuk van de ondertiteling en rechts een stuk van het logo. Werd het toch een klein logo. :D

Bij UPC Digitaal was het wel het hele beeld in 16:9.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Op dit moment bij UPC analoog is het beeld uitgerekt in 4:3. UPC zal wel gedacht hebben dat Discovery over zou zijn gegaan naar breedbeeld. smile

Wel een mooi logo trouwens.


Schijnbaar zijn ze er wel mee bezig. Vanmorgen was het ook 16:9. Zou ook wel eens tijd worden hè?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Elwin
Op dit moment bij UPC analoog is het beeld uitgerekt in 4:3. UPC zal wel gedacht hebben dat Discovery over zou zijn gegaan naar breedbeeld. smile

Wel een mooi logo trouwens.


Schijnbaar zijn ze er wel mee bezig. Vanmorgen was het ook 16:9. Zou ook wel eens tijd worden hè?


Het wordt echt eens tijd dat ze al in 16:9 uitzenden, merendeel van de mensen hebben toch een breedbeeld TV.

NGC zend de SD versie toch ook in breedbeeld uit waarom kan Discovery dat ook niet?

Maar,je hebt nog steeds van die conservatie mensen die denken dat een 4:3 uitzending beter is dan 16:9. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
ja of het word precies het zelfde als tmf denken dat het breedbeeld is maar geven het door in letterbox formaat.


Vanmorgen was hij enkele uren achtereen anamorf breedbeeld, zoals ik hier kort boven al schreef. Alleen bleef bij CDS het beeld in elkaar gedrukt op 4:3 staan. men is er dus mee bezig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9

Gewoonweg belachelijk, meer of 50% van de mensen in de Benelux hebben een breedbeeld TV en ze zenden dan nog steeds uit in 4:3. mad

 

National geographic (SD) kan wel in 16:9 uitzenden!

 

Moet zijn dat ze bij Discovery liever werken met verouderde apparatuur ofwel zijn ze daar zo dom dat ze niet weten hoe ze in breedbeeld moeten uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Citaat:
Discovery Channel krijgt in maart een nieuw logo.

 

Dit is echt schokkend wereldnieuws..Ik ben er zelfs voor opgebleven om het te gaan zien.

 

Ik zou het ook bijzonder op prijs stellen als er een melding komt dat het logo van linksboven naar rechtsboven is verplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...