Ga naar inhoud


[all] Prijsverlaging als gevolg van nieuwe importeur?


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag een nieuwe prijslijst van alle dreamboxen onder ogen.

Schijnbaar neemt de nieuwe importeur / distributeur met minder marge genoegen aangezien de prijzen aanmerkelijk gezakt zijn. Mij lijkt het sterk dat DMM ineens de prijzen aangepast heeft, hoewel dat natuurlijk niet helemaal uit te sluiten is.

 

Vooral de 7025+ is m.i. nog nooit zo laag geweest.

 

Bronvermelding mag uiteraard niet i.v.m. commerciële link, maar neem maar aan dat mijn info correct is.

Het wordt weer iets interessanter om een dreambox te nemen zo lijkt het. Maar ik ben toch al voorzien. wink

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: M&R
Dat was vast geen particulierenlijst.

Ik ben net als het merendeel hier consument dus het antwoord is "ja" het was een consumentenprijslijst.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Ik kreeg vandaag een nieuwe prijslijst van alle dreamboxen onder ogen.
Schijnbaar neemt de nieuwe importeur / distributeur met minder marge genoegen aangezien de prijzen aanmerkelijk gezakt zijn. Mij lijkt het sterk dat DMM ineens de prijzen aangepast heeft, hoewel dat natuurlijk niet helemaal uit te sluiten is.

Vooral de 7025+ is m.i. nog nooit zo laag geweest.

Bronvermelding mag uiteraard niet i.v.m. commerciële link, maar neem maar aan dat mijn info correct is.
Het wordt weer iets interessanter om een dreambox te nemen zo lijkt het. Maar ik ben toch al voorzien. wink


Wat moet volgens die lijst de 8000 gaan kosten ? Of mag dat niet op sat4all ??

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm wat meer info zou leuk zijn smile

 

een 8000 die een eind goedkoper is maak t toch weer een stuk aantrekkelijker smile

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...