Ga naar inhoud


Elektronische verfroller.


goto

Aanbevolen berichten

Omdat hier toch wel veel expertise in bouw en verbouwingszaken zitten,ook maar ff een vraagje van iemand met 2 linkerhanden.

 

Ik wil mijn plavond en muren schilderen ( heb daar een pestpokke hekel aan en meestal maak ik er een puinhoop van )en hoorde vanavond dat er elektrische verfrollers bestaan.

 

Snel en zonder gesmeer de klus klaren maar is dit wel zo ?

 

Plavond is gespacked en muren zijn gestucked.

 

Welke beroepsschilder of handige Harry kan mij daar info over verschaffen ?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom alleen doen als je het zo slecht kan? hier heb je toch je gabber/ broer/ buurman voor.

 

Hij helpt jou met het verven, jij helpt met de computer, instellen satelliet ontvanger, .....

 

Er zijn zat klussers met de mooiste spullen die er ondanks het gereedschap er niets van bakken.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha! dat hebben ze ook bij Mythbusters eens geprobeerd :') ook leuk laugh

 

 

alleen als je dr blij van wordt?

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik het niet laat doen ? Omdat ik het zelf wil doen !

Het gaat er niet om dat het ding er simpel uit ziet maar dat het werkt.

 

Kom op jongens,eerst een paar nuttige tips en dan de ongein want hier heb ik niet veel aan.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel van die rollers is dat je snel klaar bent.

Nadeel is dat rusten tussen door niet eenvoudig is (verf loopt door). Je hebt er flinke bovenarmen voor nodig zeker bij het plafond want dat is allemaal boven je macht.

Ook het verbruik ligt hoger en er blijft meer verf achter in het systeem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Plavond is gespacked en muren zijn gestucked.

Ligt er een beetje aan hoe grof je muren zijn ik zelf gebruik altijd gewoon een vachtroller op een stok.

Plafond ook gaat super snel.

Als je maar de juiste latex neem t geen melk.

Is t erg grof zal je moeten spuiten

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer...ik had gehoopt op meer positieve reacties,niet dat ik het verwacht had want in vond er op klusfora ook al weinig over.

 

Ga dus denk ik maar weer de vachtroller en de bezemstok gebruiken en gelukkig hoeft niet elk jaar !!!!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jammer...ik had gehoopt op meer positieve reacties,niet dat ik het verwacht had want in vond er op klusfora ook al weinig over.

 

Ga dus denk ik maar weer de vachtroller en de bezemstok gebruiken en gelukkig hoeft niet elk jaar !!!!

 

Ik ben even voor je aan het zoeken geweest. Op een Engels advertentiekanaal wordt je doodgegooid met dit ding []Een willekeurige link naar Paintrunner[/url]

 

Het enige wat je moet doen om tot een goed resultaat te komen is in jezelf geloven. Als je dat niet hebt dan kan je het mooiste materiaal hebben, maar het wordt niets.

 

Succes.

 

Graag de voor en na foto's.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

De elektronische roller die ik gevonden heb werkt met een pompje dat door het handvat via een slang de vacht van verf voorziet. Twee snelheden en aan/uit knop op het handvat,op zich geen gek idee als het zou werken maar heb er toch grote twijfel over.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm, ik kom echt niet zelf me nekpijn bezorgen,,, bij jouw

 

maar ik heb dat al eens getest bij mijn ierse kennis die aan het verbouwen decoreren was.

geen wonder dat je er mee doodgegooid wordt op de reclame tv van itv en sky

je gebruikt immers meer dan 2x zoveel verf effectief, dus de verkoop van het echte verbruiksmateriaal >verf< loopt met zo'n pomproller lekker

 

(analoog aan de inktpatronen en de bijna gratis printer)

 

ik kan je echter ook vertellen uit ervaring dat je absoluut niet sneller moet willen (verf)rollen dan na een korte testfase zelf te hebben ondervonden

want als je niet kompleet vlekkerige resultaten en half dekkende muren en plafonds wilt moet je rustig aan doen.

 

probeer het gewoon zou ik de ongelovige thomas meegeven.

 

chiao

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste advies staat 2 of 3 postjes terug...

 

wat je ook gebruikt je moet in jezelf geloven en gewoon de tijd nemen. Je kan er beter een dag of 2 langer over doen dan gaan kaaien smile

 

En wat ikzelf als allllerbelangrijkste heb ervaren - vragen vragen en nog eens vragen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...