Ga naar inhoud


Nero7 niet meer te installeren op. Windows XP


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik had afgelopen week een virus in mijn laptop(Win32.Virut.H..)ik kreeg het er maar niet uit,tot dat ik de harde schijf helemaal heb geformateerd.Nu staat windows er weer opnieuw op,maar nu kom ik iets vreemds tegen.Ik kan nero7 niet meer installeren,en de vorige versie van MSN Mesenger ook niet meer.Van MSN en Livemail krijg ik de nieuwste versie.terwijl ik dat voorheen wel kon kiezen welke versie ik wilde hebben.

Hoe kan dit?En is er iemand die dit ook heeft meegemaakt.

Ik gebruik voor Windows Live Messenger (WLinstaller.exe)als instal file.Als bijlage kun je zien wat de foutmelding is van Nero.Hoe los ik deze foutmelding van nero op.Voorheen werkte deze Nero altijd.

post-6488-1318260169,1996_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Komt me zeer bekend voor!!! crazy

 

Heb je ook een vlooiencircus geopend? :D

 

Doe een antivirscan bij de startup zodat de PC scant in dosmode en als alles goed is start ie door naar windows...

Werkt dit daarna nog niet dan kan je NeroGeneralCleanTool gebruiken...

Troost U, zodoende wordt je "mentaal sterker" blushlaugh

 

Ik heb ervaren dat dit voorkomt als bepaalde files beschadigd zijn in de win of win/system2 dir...

In het ergste geval kan je windows herinstalleren, en indien nog niet OK, de windows dir formatteren en dan windows herinstalleren...

 

Heb ik gisteren ook meermaals gedaan! =>>> Sterkte :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste dagen EXACT HETZELFDE gehad!!!

 

Ik zou een partitie van ca 15Gb voorbehouden als WINDOWS-C bootpartitie, en dan een Programma's (bij mijne 100Gb en nog een DATA (400Gb)

Ik heb de C partitie meermaals geformatteerd, dan winddows erop, en dan Avast Antivir 4.8-PRO (GEEN INTERNETVERBINDING! tot nu toe)

Dan Avast een bootscan doen uitvoeren, incl de complete HDD (500Gb milj files!!!)en pas als die OK was verder gedaan met de install...

Daarna kwam NERO als AANGEPASTE install (met INCD), enik heb geen problemen meer.

De reden is dat er DLL en ECEfiles van je windows beschadig/besmetzijn, weer gerust het duurt nogeventjes eer je genezen bent! En onthoud: NIETMEERVREEMD GAAN hé! blushsick

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Ik heb de laatste dagen EXACT HETZELFDE gehad!!!

Ik zou een partitie van ca 15Gb voorbehouden als WINDOWS-C bootpartitie, en dan een Programma's (bij mijne 100Gb en nog een DATA (400Gb)
Ik heb de C partitie meermaals geformatteerd, dan winddows erop, en dan Avast Antivir 4.8-PRO (GEEN INTERNETVERBINDING! tot nu toe)
Dan Avast een bootscan doen uitvoeren, incl de complete HDD (500Gb milj files!!!)en pas als die OK was verder gedaan met de install...
Daarna kwam NERO als AANGEPASTE install (met INCD), enik heb geen problemen meer.
De reden is dat er DLL en ECEfiles van je windows beschadig/besmetzijn, weer gerust het duurt nogeventjes eer je genezen bent! En onthoud: NIETMEERVREEMD GAAN hé! blushsick


Klopt ik heb dit nu ook gedaan,Nu doet alles het weer normaal.Bleek inderdaat een besmette bootsector te zijn.Aangezien ik best veel op mijn D schijf had staan ben ik dat nu wel kwijt.ach ja het blijft een leuke hobby toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel UW FOUT... DIKKE BULT!!!

 

Ik heb juist maar C drive gewist, en afgeschakeld, opnieuw opgestart met de win-XP cd in de cdromschrijver...

Opnieuw een C partitie gekreëerd, in NTFS geformatteerd; met 10001Mb, zoals die oorspronkelijk was(is nipt groot genoeg 15Gb ware beter).

Zodra win-XP erop stond en werkte, heb ik vanop de DATApartitie, Avast Antivir 4.8-Pro geinstalleerd; en die een bootscan laten doen...

De onverklaarbare problemen die ik had zijn weg!

 

Ik had o.a onverwacht trage PC (deed internetverbindingen achter m'n rug) NOCHTANS was de Firewall en Avast en Spybot aktief...

Ik kon soms geen spaties meer typen...

Soms rebooten, en dan dagen OK zonder autoreboot...

Mijn problemen met de schrijver zijn ook achter de rug en INCD doet het weer...

Nero kon ik niet opnieuw installeren...

en ga zo maar door...

 

Met die afzonderlijke C=Windows partitie ben ik geen data of programmas kwijt, omdat er alléén winxp op stond...

 

Nu ben ik nog aan het zoeken om er een bootable DVDrom (C drive is nu meer als 4Gb groot) te maken, zodat alles vlotter verloopt in de toekomst, en de dag dat µsoft Win XP niet meer ondersteunt, zit ik met de slechte SP2 aan mijn been...

Terwijl ik nu een SP3 upgraded heb staan (voorlopig zonder wormen en vlooien)...

 

Oh ja die software ontwikkelaars SMEKEN om piraterij, want als je uw XP-sp2 legaal hebt staan, en ze ondersteunen de XP niet meer; ben je toch wel de klos, desondanks je ervoor betaald hebt... en je recht hebt op een GOEDE versie... (DIT IS MIJN MENING!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Oh ja die software ontwikkelaars SMEKEN om piraterij, want als je uw XP-sp2 legaal hebt staan, en ze ondersteunen de XP niet meer; ben je toch wel de klos, desondanks je ervoor betaald hebt... en je recht hebt op een GOEDE versie... (DIT IS MIJN MENING!)


Nou nou niet meer ondersteunen voorlopig tot 2014

Citaat:
Na zorgvuldig overleg met onze klanten en branchegenoten, hebben we besloten om te stoppen met de productie van Windows XP. Wel zijn we van plan om tot 2014 ondersteuning voor Windows XP te bieden.



Bron: Microsoft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kam de fout (virus) niet van de C schijf maar van de D schijf. Ik had daar blijkbaar een paar foute bestanden opstaan die Nod32 niet gezien heeft,totdat ik avast4.8 installeerde die kwam er zoveel tegen dat ik beter de D schijf ook maar kon leeg maken.Ik laat nu Avast maar even staan tot ik alles weer op orde heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...