Ga naar inhoud


bedankt canal digitaal!!!!!


spijk

Aanbevolen berichten

sorry maar verder heb ik nog nooit problemen ondervonden met canal digitaal verder ben ik juist tevreden over dit bedrijf. alleen met deze kaartwissel. dus je gevoel is onjuist.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: spijk
sorry maar verder heb ik nog nooit problemen ondervonden met canal digitaal verder ben ik juist tevreden over dit bedrijf. alleen met deze kaartwissel. dus je gevoel is onjuist.


Ik kan me best voorstellen dat je met de kaart of je ontvanger een probleem hebt wat je niet meteen zelf kunt oplossen.
Je weet echter dit forum al te vinden en weet dus ook dat hier genoeg mensen zijn die je wat tips aan de hand kunnen doen.
Er zullen wel tips zijn waar je niets aan hebt, maar er zal er maar net eentje tussen zitten die je probleem oplost.
Heb je mooi geen helpdesk/klantenservice nodig.

Ok, het advies van CD was misschien niet zo fijn, maar dat kun je ook niet van ze verwachten. De kennis aan de telefoon is niet altijd optimaal om het maar voorzichtig uit te drukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Voorlopig geef je nog geen enkele duidelijkheid over jouw ontvanger en eventuele cam.

 

Zo kan iedereen wel van alles roepen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Als je de apparatuur van Spijk bedoelt: kijk eens naar zijn onderschrift of zoek via het profiel naar zijn postings.

 

OK, het was vroeg vanmorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Calculator,

 

als je onderaan de bericht leest zie je wat voor apparatuur ik heb.

 

humax hd 1000 en t-rex module.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...