Ga naar inhoud


bedankt canal digitaal!!!!!


spijk

Aanbevolen berichten

canaldigitaal harstike bedankt voor de schadepost van 235 euro voor aanschaf van een nieuwe reciever. mijn seca 3 kaart werkte niet meer na de previeuw periode. mail naar klantenservice gestuurd. het lag aan mijn hardware. gisteren werd mijn seca 2 card in de avond uitgeschakeld en 15 minuten later werkte de seca 3 kaart. canal digitaal had dus gewoon de nieuwe kaart niet gactiveert.

 

 

bedankt en nog maar eens bedankt.

 

dus aan iedereen wacht met een nieuwe module of reciever te kopen totdat daadwerkelijk je oude kaart is uitgeschakeld.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast dishman_ex5020

Mijn tip: lees voortaan eerst eens op Sat4all voordat je nieuw spul koopt ivm kaartwissel...

 

D'r zal maar eens een botsing tussen 2 sat's zijn en hele werelddelen gaan nieuwe tuners kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou sorry dat ik dan een nieuwe ontvanger heb gekocht. als canal digitaal zegt via email dat het aan mijn spullen lig. maar hun administratie niet op orde heeft kan ik ook niet zien. heb er ook bij vermeld per mail dat de nieuwe kaart nog niet op naam stond!

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Even in het algemeen: als er ergens een storing is, komt bij mij altijd de vraag op: wat is er het laatst gebeurd?

 

Daarna begint het zoeken naar de oorzaak. Dat kan soms wat lastig zijn, maar door één en ander uit te sluiten (bv in gedeelten testen bij de buren) kom je vaak wel bij de zere plek.

 

Per email van (uitgerekend) CD te horen krijgen dat jouw hardware niet deugt, getuigt van een helderziende blik. Zo'n persoon heeft waarschijnlijk nog nooit een smartcard van dichtbij gezien, en heeft op z'n training waarschijnlijk te horen gekregen dat de klantenkring bestaat uit een open inrichting.

 

Jammer dat je dat nog niet doorhad en gelijk een andere tuner hebt gekocht. Zie het als een donatie in de economie wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wel appels met peren vergelijken. je zou denken dat ze wel wat advies kunen geven bij can. digitaal heb op de forum ook gelezen dat bij sommige mensen de kaart het ook niet deden met de t-rex module en een andere module kochten en de kaart deed het daarna weer gelijk. het kon toch zijn dat de t-rex de update pulse niet herken voor de nieuwe kaart?? en ja ik had het bij de buren kunnen proberen alleen in deze stad heeft prakties iedereen de kabel. hier in de wijk in ieder geval wel.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe ontvanger kopen zou ik ook nooit direct hebben gedaan. Het is wel zo dat cds inzake de kaartwissel een nieuw dieptepunt heeft bereikt in informatievoorziening voor de klanten. Ik zou reclameren bij cds,zeker gezien het feit dat jou is verteld dat je hardware niet deugde.

 

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@spijk

 

Ik kan me voorstellen dat je woedend bent, zou ik ook zijn.

Ik ben ook al zo vaak ergens ingetrapt, dus reageer even af (heb je al gedaan) en ga verder tot de orde van de dag, sterkte!

 

Begrijp ik overigens goed dat je "oude" ontvanger nu ook seca3 slikt?

 

Het vervelende is dat CanalDigitaal een monopoliepositie heeft.

Wie van ons gaat er een bedrijf opzetten dat concurreert?

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pleenmeel

Ik vind dat spijk weldegelijk verhaal kan gaan halen bij CD. Hij is verkeerd voorgelicht en heeft daardoor schade opgelopen.

 

Ik zou er maar eens een briefje aan wagen.

 

Gr

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Als Spijk dit allemaal op email heeft ontvangen, heeft hij volgens mij een grote kans van slagen. Vooral als 'bewezen' kan worden dat de oorzaak achteraf bij CD zelf lag.

 

Maar om nu gelijk een andere tuner te kopen op basis van hun 'advies'? Gezien het feit dat Spijk al langer op dit forum zit vind ik z'n handelswijze op z'n zachtst gezegd onnozel. Als er dan niemand in dezelfde wijk een sat heeft, zoek je toch even verder? Meestal herkenbaar aan een wok! Hij had op meerdere fronten beter moeten weten! Verwijt eerst jezelf; de helpdesk van CD weet niet beter.

 

Print de email uit en ga naar een Bureau van Rechtshulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@spijk

 

Ik kan me voorstellen dat je woedend bent, zou ik ook zijn.

Ik ben ook al zo vaak ergens ingetrapt, dus reageer even af (heb je al gedaan) en ga verder tot de orde van de dag, sterkte!

 

Begrijp ik overigens goed dat je "oude" ontvanger nu ook seca3 slikt?

 

 

 

ik heb de ontvanger teruggestuurd wel wat verzendkosten armer kan wel iets leiden smile

 

en jah de t-rex module slikt de seca 3 codering en ontvangt de update puls van canal digitaal.

 

en volgende opmerking van een forumgebruiker dat ik het ook bij de satboer of buren had kunnen doen had gekunt maar als canal digitaal de zaak niet op orde heeft met de kaartuitwisseling en de kaart nog niet administratief heeft verwerkt had deze kaart ook niet bij een andere gewerkt.

 

hierbij stop ik met de berichtgeving.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020
Origineel bericht van: spijk

had deze kaart ook niet bij een andere gewerkt.


Op die manier had je het dus kunnen weten (zonder extra kosten).

Wie niet waagt.......heeft verloren.

Ik houd erover op, misschien voor een ander nog lering uit te trekken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

CD zijn een stelletje ongewassen figuren, mijn seca3 is nog helemaal niet geregisteerd in hun data....

ze belde me laatst op om te zeggen dat ik mijn oude seca2 kaart erin moet steken (jl.) dinsdag zou de seca2 kaart uitgeschakeld worden en dan moest ik mijn seca3 kaart erin steken en die zou dan werken.....

wat denk je, is nu woensdag NOG STEEDS niks gebeurt....

hebben ze bij CD ook last van crisis :D

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gevoel dat hier sommige een broodje aap verhaal verkondigen.

Om steeds maar zware kretiek naar de provider te melden;

ik keur het ook niet goed wat ze nu doen , maar zoals ik net zei , wie sat4all weet te vinden ,gaat hier niet komen zeggen dat hij zo maar eventjes een nieuwe ontvanger heeft gekocht door die nieuwe kaart probleem.

mijn persoonlijk gevoel wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...