Ga naar inhoud


Pic's binnenzijde LNB Multytenne


nokiabeginner

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De switch is in principe te vervangen voor elke gangbare 4-1 Diseqc switch. Je zult misschien alleen een beetje moeten passen en meten, om hem mechanisch in de behuizing kwijt te raken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik dacht dat de horizontale - en vertikale polarisatie tegenwoordig elektrisch wordt uitgevoerd d.m.v. schakelende dioden, maar ik zie op de LNB foto toch duidelijk een enkele horizontale antenne zitten ? (zie foto)

Weet iemand hoe dat bij de Multitenne werkt ?

 

Snurker

 

post-465-1318260190,2586_thumb.jpg

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik dacht dat de horizontale - en vertikale polarisatie tegenwoordig elektrisch wordt uitgevoerd d.m.v. schakelende dioden, maar ik zie op de LNB foto toch duidelijk een enkele horizontale antenne zitten ? (zie foto)

Weet iemand hoe dat bij de Multitenne werkt ?

 

Dat staafje lijkt me niet de ontvangst-antenne.

Wat het is weet ik niet. Ik denk dat beide antennes verder naar achteren zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of Nokiabeginner (wat een naam !!) dat ding nog open heeft liggen en dan kan kijken wat er gebeurt, als die LNB gaat schakelen van H naar V

die vreemd gebouwde LNB maakt mij toch nieuwsgierig

 

groeten van Snurker

 

Ik lees net dat hij al weer dicht zit ..jammer

 

Ter leering en vermaak heb ik de LNB van mijn Multytenne opengemaakt. Puur en alleen om het feit dat ik wil weten hoe deze LNB eruit zou zien. Inmiddels is hij al weer dicht gemaakt uiteraard met siliconenkit.

 

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, we moeten elkaar toch een beetje opweg helpen met de sathobby. Ik ben geen techneut maar ik kan wel dingen openmaken (vroeger noemde mijn moeder dat slopen)

 

Groet, Nokiabeginner

2x Nokia 9304s Sattracker 4.0 Merlin by Interpol + Multytenne

Golden Media 990 CR HD PVR Spark LX (SPARK & ENIGMA2)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...