Ga naar inhoud


[DM800HD] Geen beeld Sky HD


mhurkx

Aanbevolen berichten

paulvdb is juist denk ik - het HD abbo is énkel nodig voor de HD zenders van het SKY pakket.

Channel 4 HD, BBC HD en ITV1 HD zouden vrij moeten te ontvangen zijn, hoewel die laatste dan wel weer een geval apart is, maar met een DM800 zou die toch ook moeten werken !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ITV1 HD zendt niet altijd uit (vaker niet dan wel), en Channel 4 HD geeft hier ook geen licht. De Sky HD kanalen blijven bij mij overigens ook dicht, maar ik heb dan ook geen Sky HD abonnement.

 

Voor de volledigheid: om beeld te krijgen op Sky HD, zul je een officieel abonnement HD moeten hebben (iets van 10 pond per maand extra, naast het reguliere SD abonnement). Dat abonnement krijg je alleen voor elkaar als je ook een officiele Sky HD ontvanger hebt aangeschaft. Heb je geen Sky HD ontvanger, dan heb je vrijwel zeker ook GEEN Sky HD abonnement, en dan zul je die zenders dus ook niet open krijgen.

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast badmuts32

Is je kaartje wel geactiveerd op de originele SKY HD box die bij het abonnement is gekocht? Alleen een geactiveerd kaartje opent op de 800/8000 de HD kanalen. Om een kaartje te activeren heb je wel je eigen originele SKY HD box nodig. Het kaartje en HD box is aan elkaar gekoppeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nemesis_dup1

Ik vermoed toch ernstig dat er via een externe share gekeken wordt. Zoals al eerder vermeld: heb je een eigen kaart, en wil de HD zenders zien MOET je een Sky HD box hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft beeld op de SD kanalen, en dan zijn er maar 2 mogelijkheden....

zie trouwens niet in waarom een 800 geen NDS kaarten zou lezen ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...