Ga naar inhoud


{channelmaster} waar is deze nog nieuw te verkrijgen


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar ivm verhuizing mijn channelmaster 1,2m echostar verkocht maar wil er graag weer een terug. Ik wil deze nieuw aanschaffen maar vind nergenst een winkel die hem heeft. iemand een idee of deze nog nieuw te leveren zijn? Let op geen reklame en adressen per pm

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: alfred de witt
Ik heb vorig jaar ivm verhuizing mijn channelmaster 1,2m echostar verkocht

Welke was het nu? Een 1.20 Channelmaster, of een 1.20 Echostar?
Channelmasters worden volgens mij niet meer verkocht. Wel zijn er nog 2dehands te vinden.
Ikzelf heb nog steeds mijn 1.20 en 1.00.
Verleden jaar heb ik de 1.20 volledig gerenoveerd en ben er nog altijd zéér blij mee! Heeft wel wat moeite gekost maar ben héél tevreden met het resultaat:
Eérst heb ik de polarmount gefotografeert langs alle mogelijke hoeken en hem dan volledig uit elkaar gehaald. Eerst alle stukken afzonderlijk laten zandstralen en galvaniseren en met nieuwe inox bouten terug in elkaar gezet.
De schotel zelf heb ik met de hogedrukreiniger cm per cm schoon gespoten.
Ik weet er trouwens nog een liggen (west vlaanderen) die voor een 60-tal euro's mag afgehaald worden, mét Alps lnb én 18" actuator én geotrack positioner.
Ja, moet normaal in "te koop" maar dit is hier gewoon een melding want IK heb hem niet te koop.


Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfred de witt
Ik heb vorig jaar ivm verhuizing mijn channelmaster 1,2m echostar verkocht maar wil er graag weer een terug. Ik wil deze nieuw aanschaffen maar vind nergenst een winkel die hem heeft. iemand een idee of deze nog nieuw te leveren zijn? Let op geen reklame en adressen per pm


hoi Alfred,
klopt jonge , ik was het en hij doet het nog steeds

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...sta#Post1574627

de witte hier onder maar van achter kant, ik heb 'm gemeten, hij is 132cm Vertical, 122cm Horinzontal.

photo0018am2.jpg

groetjes
salem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
de witte hier onder maar van achter kant, ik heb 'm gemeten, hij is 132cm Vertical, 122cm Horinzontal


Is idd. een zeer goede schotel , heb er zelf geen maar heb die zien werken bij een vriend , werkt prima !

Alleen vraag ik mij af of je hiermee iets kan ontvangen bij jou ? Zo te zien op je foto staan er toch wat vele "obstakels" ervoor wink

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Citaat:
de witte hier onder maar van achter kant, ik heb 'm gemeten, hij is 132cm Vertical, 122cm Horinzontal


Is idd. een zeer goede schotel , heb er zelf geen maar heb die zien werken bij een vriend , werkt prima !

Alleen vraag ik mij af of je hiermee iets kan ontvangen bij jou ? Zo te zien op je foto staan er toch wat vele "obstakels" ervoor wink


bedankt, ja vanaf 21 uur sávonds alle ART zenders op nilesat,en veele andere Horizontale zenders ook dus bijna 80% van de horizontale zneders. gebruik ik MTI superline ,2lnb en 25 meter koka799 kabel.

groetjes.
salem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...