Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

@Milo.

De 'software update' van m'n 8000 gaat fout. Hij klaagt over dat er een kans is op een onbruikbare dreambox maar hij funktioneert (gelukkig) nog prima en wil ook zonder problemen herstarten. De update gaat fout bij de kreet 'dreambox-bootlogo'. Zie plaatje.

 

Screenshot

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pietjebel10
Alles gewoon opnieuw geflashed, sindsdien geen problemen.


Dat wou ik al voorstellen.

Waarschijnlijk komt er gewoon een foutmelding van ipkg, die verder niet te achterhalen is. Om hem te zien zou je een oude image moeten flashen en dan "ipkg upgrade" vanaf een telnet prompt runnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Pietjebel10
Alles gewoon opnieuw geflashed, sindsdien geen problemen.


Dat wou ik al voorstellen.

Waarschijnlijk komt er gewoon een foutmelding van ipkg, die verder niet te achterhalen is. Om hem te zien zou je een oude image moeten flashen en dan "ipkg upgrade" vanaf een telnet prompt runnen.


Ok, dan laat ik hem voorlopig zo omdat hij toch nog prima werkt. En die rode subtitles fixen we dan wel weer een keer d.m.v. opnieuw flashen.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorheen werkte bij mij op de DM800 de DVD speler vrij goed.

Ik kon er bijna alle DVD's mee afspelen op een enkele na.

 

Nu sinds kort is dit niet meer het geval en hapert en stottert de DVD player tot en met. Is er wat ingrijpend veranderd of moet ik dit bij mijn eigen configuratie zoeken?

 

Groet,

 

JkV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JkV
Nu sinds kort is dit niet meer het geval en hapert en stottert de DVD player tot en met.


Heb 't nog getest gehad, op mijn 7025 werkt het prima. Kan misschien iets met de nieuwe drivers te maken hebben, maar dan zouden er meer last van moeten hebben.

Al eens de oude image terugzetten geprobeerd of hij het dan weer goed doet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe image is online.

 

http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

 

Er was iets gefixt in gstreamer en andere componenten, mogelijk helpt dat bij DVD afspelen...

 

Verder zag ik wat goede wijzigingen in Enigma2, dus al met al toch de moeite ondanks dat ik er zelf niet veel aan heb toegevoegd. Was aan het experimenteren met NTFS en met Firefly, met weinig resultaat helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
boot niet, netcaster, dvd player. last fm, blauwe led werken niet.

Wordt steeds blijer met de "multimedia" Avantgarde.


Voor de led is er een leuke plugin.

http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?threadid=110934&hilight=LED+Ctl

Kan Milo deze ook in de download stoppen ?

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...