Ga naar inhoud


[DM800HD] tuner configuratie backup


duc748

Aanbevolen berichten

hallo.

 

telkens als ik een nieuwe image er op doe moet ik alle instellingen van de box weer terug zetten.

 

en omdat de tuner configuratie het meeste werk is wide ik graag weten of je hier een backup van kan maken zodat ik niet steeds handmatig de instelling moet invoeren.??

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je een usb stick erin hebt met barry allen erop kun je dat makkelijk als backup laten wegschrijven op usb stick

maar je kunt ook (zonder BA) de hele config backuppen naar PC

zodra je de netwerkinstellingen hebt gedaan, kun je per pc DCC.exe die terug zetten

en dan ook nog eens de settingslijst met dreamedit er terug in plaatsen, dat scheelt heel wat tijd

chiao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gewone standaard ingebouwde backup functie slaat ook de tuner configuratie op. Geen PC nodig dus.

 

De nieuwere images bieden bij de eerste start van de wizard meteen de optie om de backup terug te zetten. Aangezien ik een paar keer per week nieuwe software installeer ben ik erg blij met die functie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Bewaar die en paats die terug, gevolgd door het telnet commando: killall -9 enigma2

Ik zou het iets anders doen.

1. Via telnet "init 4" typen (dit zal enigma2 stoppen)
2. De file er neer zetten
3. Via telnet "init 3" typen (dit zal enigma2 weer starten)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...