Ga naar inhoud


Vlaanderen één op HUMAX5400 wil niet werken


aphap

Aanbevolen berichten

Met mij Familiepakket CanalDigitaal ontvang ik op mijn IpBox910HD de Vlaamse kanalen. Maar op mijn Humax5400 met Aston 1.05 wil dat niet lukken ook niet na een nieuwe kanalen scan.

Alle andere kanalen van mijn familiepakket ontvang ik wel, dus alleen die twee vlaamse niet (alleen op die Humax dus)

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even een vraagje:

 

Op de zender één, heb je daar geen signaal of wordt de zender niet gedecodeerd ?

 

Dat is een wezenlijk verschil.

Ik heb zelf het idee, dat de zender niet gedecodeerd wordt.Ik denk dat je het dan moet zoeken in je CAM module. Probeer eens een matrix reborn met zcas.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender één ontvang ik, er is signaal en ik kan zien welke uitzending er is, maar zwart dus.

Ik vermoed ook dat het aan de Aston 1.05 CAM ligt, maar geef niet zo gouw op. Want het blijft vreemd dat ik andere CanalDigitaal zenders wel kan ontvangen.

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja dat ligt inderdaat aan de aston 1.05 deze werkt niet op TVV je kunt het beste een magic of matrix cam gebruiken die kun je bijna overal voor gebruiken ook voor Pemiere.en Sky Itali.Deze cam's werken pefekt in de 5400.ook de up date voor je kaart werkt prima.met de groe(n)ten van hak .

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou jij eens een nieuwe pmc tabel in jou humax laden

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...