Ga naar inhoud


Incubus camd 0.80 is uit


lodie

Aanbevolen berichten

Gast Qwinty69

Bij nlb8873 had ik de oude v 0.55, daarop toen de fix gedaan v0.70 geen probleem daarna de v0.75 daar moets toen iets veranderd worden.

Maar bij v0.80 is dit weer het zelfde als bij v0.55 en v 0.70

echter heb ik geen beeld bij de v 0.80 dus begin ik nu ook te twijfelen. Overigens heb ik ook de nlb9047 geprobeerd is wel stabiel maar toch. hopelijk komt er snel een nieuwe firmware met daar in de incubuscamd 8.0 of hoger want ik blijf problemen

houden bij opnemen en kijken tegelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heb ik ook problemen mee.

Ik heb ook dat als ik wat ga opnemen dat ik moet afwachten of het opgenomen bestand wel afspeelbaar is.

De ene keer verloopt het goed de andere keer kan je het niet afspelen waardoor je opname waardeloos wordt.

Dus tijd voor een update.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgezien dar de 080 nu wel doordraait zonder vast te lopen hier kan ik met deze niet meer met een newcamd server connecten.

Cccam gaat nu goed maar ik wil ook met een newcamd server (intern) connecten maar dit gaat niet meer.

Als alleen dit nu nog zonder kleerscheuren kon dan is de 080 voor mij ok.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

post je config eens CB1, mag eventueel ook pm, (maak van user user, pass pass en server server) kijk ik ff of ik iets zie waarom het niet werkt?

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

grin, hoe kan ik nou de config van CB1 naar jou sturen Bigbrothers2000?

 

ik heb gisteren ook wat zitten testen hier met newcamd en cccam en incubuscamd, maar een stabiele verbinding van incubus met newcamd is mij nog niet gelukt. Hij connect wel, maar heel vaak is ie even de verbinding met newcs kwijt zo lijkt het.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met newcs als server, en als incubuscamd werkt dan veel freezes.

cccam als server dan werkt incubus goed, maar met cryptoworks gecodeerde zenders freezt die ook ,,

 

dus nog niet stabiel genoeg of moet aanpassingen gedaan worden in de prio file denk ik,

Wat me ook opvalt met mgcamd krijg ik geen dvb ondertitelingen maar met incubuscamd krijg ik wel dvb subtitles door smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...