Ga naar inhoud


Nieuwe Cccam 2.1.0


danny73

Aanbevolen berichten


  • Reacties 241
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: tritium
met de seca3 kaart heb ik nog nooit beeld gehad.


Ligt aan je seca3 pas en dat geklungel bij CDS. Als je seca2 pas het niet meer doet werkt je seca3 pas prima (evt. na heractivering). Probleem is nl dat de juiste keys er nog niet opstaan, en niet dat de CCcam hem niet kan aansturen/uitlezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Heb hem hier ook geinstalleerd via de 'Pagina 14' methode, maar veel last van freezes. Heb het ook als aparte posting gezet omdat deze thread bij mij een 'fatal-error' gaf. Iets met geheugen van het Sat4all board.

 

Heb de SECA HANDLER op 3 gezet (Seca 3 EMM's only), maar blijf onderbrekingen houden. Ik gebruik Pli Jade2 voor Enigma1 en de CCcam 2.1.0 van gisteren. Probleem is gekomen nadat in naast mijn CDS kaart ook mijn nieuwe TVV kaart plaatste. Beiden zijn nu net uit de Preview mode en staan op 29-05-2009.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Op mijn DB7000 met PliJade2 werkt de CCcam versie 2.1.0 prima alleen ik krijg net als "marcel9" het CCcam ZAPOSD niet meer te zien. Mogelijk heeft het iets te maken met het activeren van het OSD useraccount en password? Bij versie 2.0.11 was dit niet nodig.

 

Ik heb het net even getest, na het invullen en activeren (in cccam.cfg) van het useraccount en password was het CCcam ZAPOSD weer terug ... :D

 

Groeten,

 

Gusman wink

Dreambox 7000s en 500s - Draaibaar schotelsetje - Pli Jade - GBOX - CCCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb voor de eerste keer mijn nslu2 geupdate met de nieuwe cccam 2.10 werkt als een tierelier .

wist niet dat het zo makkelijk was dus wee eea geleerd .overgens nog bedankt dat ik de armeb versie moest gebruiken dat wist ik niet .

 

oh ja lol zeg ik gisteren met mn grote bek dat ik al vanaf begin feb naar alle kanalen zit te kijken whahahalol canaldigitaal(sinds nieuwe kaart) heeft me gisteren meteen op zwart gezet (al voor de nslu2 update) dus nu alleen de pakketten waar ik recht op heb .vond het wel komies grote bek die meteen wordt afgestraft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Ossie

Welke heb ik dan nodig voor de Fedora 4


Fedora 4? Das oud zeg, heb je niks moderners?


nou ik draai hier de laatste sme server 7.4 met de laatste updates en die is gebaseerd op centos 4.7
en volgens mij is centos en fedora familie van elkaar
en ik krijg deze fout melding met cccam 2.10

./cccam: /lib/tls/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required by ./cccam)
./cccam: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.9' not found (required by ./cccam)

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dukdalf46
library's zijn niet up-to-date.
Probeer eens: (niet getest)

apt-get update
apt-get install cc-devel
apt-get install gcc
apt-get clean


[root@XXXXXX ~]# apt-get update
-bash: apt-get: command not found

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fransken

nou ik draai hier de laatste sme server 7.4 met de laatste updates en die is gebaseerd op centos 4.7
en volgens mij is centos en fedora familie van elkaar
en ik krijg deze fout melding met cccam 2.10

./cccam: /lib/tls/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required by ./cccam)
./cccam: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.9' not found (required by ./cccam)


Centos / Fedora oplossing:


Pak de libs uit deze link: http://rpmfind.net//linux/RPM/fedora/10/i386/libstdc++-4.3.2-7.i386.html

Daarna de libstdc++.so.6.0.10 in de /usr/lib directory kopieren.

De oude link verwijderen door : rm /usr/lib/libstdc++.so.6

Dan een nieuwe link maken: ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6.0.10 /usr/lib/libstdc++.so.6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...