Ga naar inhoud


[DM800HD] Opnemen van juiste geluidsspoor (Duits - Engels)


Walli

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb even een vraag over het volgende. Hier thuis heb ik nu Premiere HD, geweldige kwaliteit op de DM800. Maar iets lukt mij nog niet geheel bij het opnemen. Ondanks dat ik tijdens het kijken het geluidsspoor op Engels gezet had (Duits nagesynchroniseerd staat niet zo mooi) heb ik toch een opname gekregen met een duits geluidsspoor. Kan iemand mij vertellen wat ik er aan moet doen om toch de juiste settings te krijgen?

 

Thanks !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Walli,

 

ook tijdens het afspelen kun je gewoon de audio knop gebruiken om van taal te wisselen

de dm neemt meertalig op indien het in het sat signaal zit

 

ik merkte wel bij het omschakelen met de dm 800 vaker een lipsynchron probleem

dan moest ik soms even de opnamen op pauze zetten en weer doorstarten

 

chiao

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter informatie: álles wordt opgenomen, dus naast alle audio streams ook bijvoorbeeld teletekst smile

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met lezen kom je bij sat4all heel erg ver,ik had t' zelfde probleem maar nu is t' opgelost:),wat ik wel graag willen weten jongens, hoe wis ik een film nadat ik em gezien heb?heb dreambox 7000s met gimini 4.60 en de opnames staan in me usb-stick.bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het getest en het werkt inderdaad prima !

 

Om even terug te komen op 'het eerst-lezen' verhaal, ik ben lid van menig forum en ik zoek uiteraard ook zoveel mogelijk zelf uit voordat ik iets vraag. Maar dit kon ik helaas op geen site o.i.d. terugvinden over geluidssporen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...