Ga naar inhoud


History Channel: geen beeld met toppakket?


jalu

Aanbevolen berichten

De titel zegt het eigenlijk al helemaal: ik heb (nog?) geen beeld op History met een Mediaguard 3 smartcard met een toppakket. Alle zenders werken, behalve history. Gebruikte ontvanger is een Dreambox met als cam CCcam 2.1.0. Vraag is: wie heeft er al wel beeld? Canal Digitaal klantenservice meent dat het al zou moeten werken...

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Lithion
Als eens gecheckt of je wel de juiste History Channel wil openkrijgen?


Zeker. Ik zie ook netjes ECM's komen via provider 6A (Canal Digitaal) maar de kaart antwoord met een NOK. Het lijkt erop dat mijn kaart de goede entitlements niet heeft voor History(beetje raar met een toppakket).

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vraag anders even een reactivatie aan, soms helpt dat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: de vrije fries
hoi,

hier ook met toppakket.
history channel is met seca 3 kaart gewoon te zien.


Hier werkt het inmiddels ook. Toevallig (?) ging het kanaal voor het eerst open toen ik aan de lijn hing met de klantenservice van Canal Digitaal...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Bij mij op dit moment (09.40 uur) staat hij ook nog steeds op zwart. Zelfs een heractivatie hielp niet. Verder werken alle zenders uit het Entertainment pakket met mijn Seca 3 kaartje. Alleen History wil met geen mogelijkheid open.

Zeer vreemd.


Merkwaardig, bij mij was History al op 31 maart open. Wel alleen op mijn seca3 kaart overigens. Nou moet ik er wel bij opmerken, dat mijn seca3 kaart nog niet in mijn pakket is gezet (entertainment), afwachten dus maar of History op 9 april nog steeds open is, als dat als het goed is gebeurd moet zijn. (Dan zijn die drie weken om.)

Overigens prachtig, deze nieuwe zender, maar verschrikkelijk jammer, dat CDS hem weer halfgebakken doorgeeft. Geen EPG, geen DVB ondertiteling, geen teletekst, al weet ik niet of dat laatste aan CDS ligt, of dat History eenvoudig niet van teletekst is voorzien. En gisteren was het Nederlandstalige geluid ook verdwenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo René,

 

Ik heb via 'het andere forum' Guido (CDS medewerker) via een PM benaderd. Ik ben niet de enige die hem niet ontvangen kan. Hij heeft het doorgespeeld en ze gaan bekijken of dit opgelost kan worden.

 

Ik heb bij UPC overigens al langere tijd History (net als History HD, dus wat zeur ik eigenlijk). Daar hoor ik eigenlijk altijd Engels (behalve reclame en tusse de programma's in). Er staat daar wel EPG op en standaard heb je Nederlandse DVB ondertiteling. Die kun je ook uitschakelen, of wijzigen in Roemeens of SRP. Geen idee welke taal SRP is, maar hij doet het wel. En teletekst zit daar ook niet bij.

 

Dus geef CDS even de tijd en dan komt het daar misschien ook nog wel eens bij.

 

Zie je en de groeten aan Sonja en de kinderen,

Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo fons,

 

Het ontbreken van Nederlands tussen de programma's en van de teletekst, vind ik ook helemaal geen ramp, overigens net geconstateerd, dat Nederlands weer terug is, maar het ontbreken van EPG vind ik wel een ramp.

 

Aangezien UPC direct ook gebuik van deze zender (de Engelse audio optie is al gecodeerd, doet i.i.g. niets meer), bekruipt mij het gevoel dat je straks met diezelfde onleesbare EPG komt te zitten, als bij die andere zenders, tenminste, de EPG is er dus nog steeds niet. En dat notabene op een CDS TP. Hoop heel erg dat ik ongelijk krijg.

 

 

Zal me benieuwen of CDS op je mail reageert en zo ja, hoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...