chukky2 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 stel, ik stop met het abonnement van tv vlaanderen . Blijft de kaart dan met nummer van de eigenaar in hun systeem , of wordt die kaart waardeloos? In nederland blijft die gewoon werken voor de vrije zenders ned1,2,en 3 en blijf je dus in systeem. Maar hoe zit dit dus hier in Vlaanderen?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: chukky2 stel, ik stop met het abonnement van tv vlaanderen . Blijft de kaart dan met nummer van de eigenaar in hun systeem , of wordt die kaart waardeloos? In nederland blijft die gewoon werken voor de vrije zenders ned1,2,en 3 en blijf je dus in systeem. Maar hoe zit dit dus hier in Vlaanderen? Volgens dat ik weet kun je geen enkele zender zien als je geen abonnement meer betaalt. Maar er staat volgens mij wel een formulier op hun webpagina om de kaart door te verkopen aan iemand anders. Vergeet niet dat je de kaart (duur) betaald hebt.
digitaal kijker Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 en die dat het overneemt mag nog eens een activatie kost betalen,en dan nog de kaart ook van de verkoper en een jaar abbo. verkoop je ze als er nog een abbo op lopend is dan moet die verkoper een aanvraag doen bij TVV voor stopzetting van abbo en dan krijgt die normaal gezien niks meer terug want de stopzetting was gedaan voor je abbo uit was. beste is morgen eens bellen naar hen en vragen wat er jou te doen staat,of je die kaart mag verkopen aan iemand anders of niet. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen