Ga naar inhoud


[Televisie] Fimspot houdt er na 16 jaar mee op


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik neem altijd even het programma Filmspot op TV-NH (Noord Holland) op en zat gisteren weer nietsvermoedend te kijken.

 

Komt presentatir Jac Goderie met de medeling dat ze nog maar één week uitzenden! frown

 

Jammer, ik genoot altijd van de cynische toon van het programma, er zijn nu geen echte film recenserende programma's meer met uitzondering van wat commerciële DVD achtige meuk. mad

 

meer info: HIER!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Volgens mij was het echte laatste filmprogramma van Simon van Collum.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Volgens mij was het echte laatste filmprogramma van Simon van Collum.



Maar ook het programma "Een briefkaart voor de eerste rang" met Bob Bouma en Maarten van Rooijen.
Maar Simon deed het inderdaad meer. Hij had soms zelfs door zijn contacten een piepklein rolletje in de film.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je snapt hem!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...