naze1975 Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Is er een manier om een back up te maken van het opname schema, ik wil wel eens dingen veranderen, maar dan krijg ik de melding in de trend van "kan niet ivm geplande opnames". Tevens lees ik ook veel over "enigma", maar wat is dat nu precies voor iets, ik vind er wel over dat er weer een nieuwe versie is, maar wat doet een enigma? een link is ook goed als het maar in het nederlands is, mijn engels en duits is niet zo best. alvast dank Robert een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Moderator wiz Posted April 12, 2009 Moderator Posted April 12, 2009 Als je de pceditor gebruikt kan je de hele database (dus inclusief je opnames) overhalen naar je pc. En natuurlijk ook weer terugzetten als je dat zou willen. pceditor website succes, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
naze1975 Posted April 12, 2009 Author Posted April 12, 2009 Die heb ik gevonden en getest , maar als ik een wijziging aan breng in de IPBox en ik zet de database terug waar mijn opname schema instaat, dan is de data base ook weer standaard gezet, of is er een mogenlijkheid om alleen de opname schema's terug te zetten? in iedergeval bedankt voor de snelle reactie een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now