Ga naar inhoud


WebTV hoe te installeren??


mark243

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Aphap,

 

de mijne draait inderdaad nlb9207. Wat ik wel nog heb gedaan herinner ik mij nu is die webinterface geupdate. Er kwam een berichtje in die webinterface dat er een nieuwe versie was, en de vraag of ik die wilde installeren.

 

Na het op Yes klikken was het ding even wat aan het downloaden, en daarna startte de webinterface opnieuw, en had ik een nieuwere webinterface.

 

Versie nummer hier is 1.3.3.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist meer dan een uur bezig geweest en opnieuw nlb9207 geflashed na eerst een nieuwe download bij denktenk te hebben gedaan.

Alle updates gedaan en gezien dat je firefox eerst moet sluiten en daarna moet openen om dgs station te krijgen (zie #1661312)

 

Teleurstelling: nog steeds niet "currently viewing" samen met de bar, sterkte en kwaliteit.

 

Conclusie: ik kan terug gaan naar een oudere versie, maar voorlopig heb ik het wel gezien en heb wel wat beters te doen!

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wiz,

 

Ik heb het gevonden!

Misschien zag je dat er inmiddels web 1.3.4 is.

Hierbij staat een mededeling dat voor single receivers nog steeds de kanaalaanduiding mist en dat dit met een volgende dgs zal worden hersteld.

Jij hebt een 9000HD, ik een 910HD, dus dat verklaart alles.

 

Ik ben nu terug naar nlb9047 en trek me niets aan van de melding dat er een nieuwe Web versie is. Want als je daarop klikt dan is mijn kanaalaanduiding meteen weer weg!

 

groet,

hans

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja die 1.3.4...

 

Ik had mijn 9000 op gmt+2 gezet om dat gezeik met zomertijd in de webinterface kwijt te zijn.

 

En ja hoor, na installeren van 1.3.4 zegt ie doodleuk dat de tijdzones niet kloppen.

 

Ach ja, en zo blijf je bezig :-)

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...