Ga naar inhoud


HTPC met DVBViewer niet echt een scherp beeld


Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: andre123
wat voor een schotel heb je en welke diseqc,heb je astra 1 bij de diseqc op positie 1

Gr Andre


heb een 88 merk weet ik niet meer diseq ook zo meer staat er weer een poos astra staat op positie 1, ik draai vista64 in multiboot als ik de gewone vista gebruik en gebruik deze zelfde dvbviewer dan werkt het gewoon,heb alles al een beetje geprobeerd ook ander dvb progs die van prgdvd wilt wel maar daar ben ik niet tevreden mee dvbviewer geeft perfect beeld op de sd en hd kanalen.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp het ook niet :D prg start netjes op,alleen als ik de kanalen wilt inscannen vind ie niets, het beeld van dvbviewer op mijn sony 32" is met sd en hd perfect lekker scherp ik heb hier een ati 4350hd erin hangen i.c.m hyper croslink output video geheugen is dan 2048 word niet geshared van het geheugen,had eerst een 8600gts erin zitten die was juist slecht voor de sd kanalen.

 

Ik las dat je ook een dm800 heb maar ik kan je zeggen dat de sd en hd kanalen veel mooier zijn met me htpc dan met een dm800 sorry jongens :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: andre123
hiephiep hoera gevonden,bij toeval.
Met vnc stream ik naar mijn laptop,daar was ik alles aan het proberen ,de laptop viel uit en op tv het beeld 10 maal beter,dus daar heeft het aangelegen,nu perfect beeld.



Gelukkig dan opgelost,maar ik denk dat ik het probleem heb gevonden dat dvbviewer niet wilt werken met vista64, ik denk dat jij geen 4 gb geheugen gebruikt dat ie wel werkt als ik een bank van 2 hieruit gooit dan werkt de kaart wel op 2gb maar met 4 wilt ie niet,moet maar eens opzoek naar de juiste driver heb wel ergens gelezen op een duits forum dat ze daar een driver voor hebben die 4gb ondersteund.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: daan
Origineel bericht van: andre123
hiephiep hoera gevonden,bij toeval.
Met vnc stream ik naar mijn laptop,daar was ik alles aan het proberen ,de laptop viel uit en op tv het beeld 10 maal beter,dus daar heeft het aangelegen,nu perfect beeld.



Gelukkig dan opgelost,maar ik denk dat ik het probleem heb gevonden dat dvbviewer niet wilt werken met vista64, ik denk dat jij geen 4 gb geheugen gebruikt dat ie wel werkt als ik een bank van 2 hieruit gooit dan werkt de kaart wel op 2gb maar met 4 wilt ie niet,moet maar eens opzoek naar de juiste driver heb wel ergens gelezen op een duits forum dat ze daar een driver voor hebben die 4gb ondersteund.


Opgelost :D driver gevonden alles werkt

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...