Ga naar inhoud


[DM500S] Nieuwe canal+ kaartje is er mee gestopt..?


WiKa

Aanbevolen berichten

Hoi.

Ik merk opeens dat mijn DM500 met het nieuwe Canal+ kaartje niet meer werkt?

 

heeft het een hele tijd WEL gedaan, maar is er nu mee opgehouden.

 

Staan 2 providers in, net als al meer gelezen hier op het forum, met een datum in de toekomst.

Dus CCcam leest het kaartje wel.

 

Update bij Canal+ zegt dat het niet nodig is opnieuw te registreren.

 

Iemand enig idee?

 

CCcam is 2.10

laatste PLI aan boord.

 

Heeft dus al een tijd WEL goed gewerkt met dit nieuwe kaartje.

 

Dank.

Wik

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: concordia
Dreambox 500C, tuner is voor de cabel tv

en als ik het goed lees, zit jij met een nieuwe kaart voor Canal+ sateliet.
dus zal het op C tuner nooit werken


De topic starter heeft het niet over een DM500C (dat was een vraag van "ome to")
De vraag van de topic starter gaat over een DM500S

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

verkeerde tag dan?... crazy

 

[DM500C] Nieuwe canal+ kaartje is er mee gestopt..?

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij is er ook mee genokt na ongeveer 3 weken gedraaid te hebben. Update online werkte niet, dus maar even gebeld. Ben benieuwd als ik straks thuis kom dat er weer beeld is....

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan had het aanpassen / corrigeren toch ook wel wat nauwgezetter kunnen zijn

Nieuw CanalDIGITAAL kaartje krijgt geen update meer?

 

"canal+ " kennen wij enkel van buitenlandse providers

 

is er mee gestopt, zal wel anders bedoeld zijn (geen activering per ecm)

 

ik heb er geen mooite mee, maar massa's nieuwe lezers willen wel een beetje duidelijkheid en eenduidigheid

 

waarom een CanalDIGITAAL s3 kaart geen juiste "nieuwe" activering krijgt is toch in ellenlange berichten besproken en "opgelost"

 

chiao

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de wat foute vertalingen.

Canal+ is natuurlijk canal digitaal.

Ik hou het ook allemaal niet zo bij die veranderingen.. :-)

 

Ik heb het gemeld aan canal DIGITAAL, en kreeg mailtje terug dat wegens drukte het antwoord 15 dagen kan duren......

 

Ondertussen....., is het wel weer gaan werken, met andere datums,

als ik info van het kaartje opvraag.

Dus er is wel iets gebeurt, en ik kan weer kijken.

 

Oorzaak vooralsnog onbekend....

 

Wik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...