Ga naar inhoud


Vertraging in beantwoorden van email


Rico H

Aanbevolen berichten

Op 6 april heb ik een reaktie op de website van CD geplaatst, vandaag kreeg ik volgende email:

 

"U heeft onlangs via Mijn CanalDigitaal een bericht gestuurd naar onze klantenservice. Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen deze uiteraard in behandeling nemen.

 

Op dit moment krijgt de klantenservice van CanalDigitaal veel vragen, waardoor wij helaas niet in staat zijn uw vraag of probleem te beantwoorden binnen het termijn zoals u dat van ons gewend bent. Wij vragen om uw begrip hiervoor en doen ons uiterste best uw vraag of probleem zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

 

Wij verzoeken u uw vraag of probleem niet meerdere keren aan onze klantenservice te stellen, aangezien deze reeds in behandeling kan zijn door één van onze medewerkers. Onze welgemeende excuses voor het eventuele ongemak."

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik wacht al vanaf 13-3-2009 op een antwoord. Inmiddels is de tekst op de website inzake de wachttijd aangepast (verhoogd met een vijftal dagen) en heb ik zo'n zelfde mailtje gekregen........

Met vriendelijke groet,
Eastwood.
-------------
2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg dat mailtje ook vandaag.

Terwijl mijn vragen al na drie dagen telefonisch keurig door een vriendelijke dame van CD naar alle tevredenheid waren beantwoord.

Tja, als je reeds behandelde vragen op het stapeltje TODO laat liggen, dan schiet het niet echt op met die stapel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...