Ga naar inhoud


Sat 4 All dag??


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Zoals je wellicht gelezen hebt zijn onze top feedhunters aanwezig op de hobbydag. Het is natuurlijk nog onder voorbehoud omdat er nog geen datum gepland staat. Ik ben er van overtuigd dat de feedhunters aan alle feedhunter dummies uitleg willen geven.

 

Misschien is het zelfs mogelijk om een eenvoudig draaibaar systeem neer te zetten voor de feedhunters, maar hiermee loop ik nu al te veel op de zaken vooruit...

 

Janhendrik.

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

allemaal goede ideeen. Zou graag met wat medesatters ervaringen etc willen uitwisselen. Ik hoop snel dat er een datum gevonden wordt, zodat ik het vrij kan houden in mijn agenda.

Tot dan

 

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer de dag wordt weet ik natuurlijk nog niet.

Maar onze gedachten als feedhunters gaat uit van een Power Point Presentatie met natuurljk de mogelijk van vragen stellen en demonstratie van het feedhunten.

Hopelijk met een draaibaar schotel.

Echter Organisatie maak wel vroegtijdig de datum bekend.

Feedhunter Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Technische is een draaibare schotel geen probleem. Ik heb zelf genoeg reserve materiaal liggen, incl tegelrek. Je kan zelfs kiezen! via diseqc of 36 volt smile

 

Powerpoint zal vast tot de mogelijkheden behoren, maar nogmaals, voorlopig reageer ik op eigen titel en doe nog geen konkreete toezeggingen, voordat we met z'n allen rond de tafel hebben gezeten. We zullen als de organisatie rond is zeker met een datum komen. Dat is wat mij betreft zo snelmogelijk.

 

Janhendrik.

 

 

 

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag het dan 36 volt zijn ???

 

Kan ik mijn fibo-box laten zien een stukje huiswerk haha

Tevens heb ik een hele mooie meter om die inline versterker

te meten een meter die dB kan meten en alle banden van C tot S.

 

En graag een LNB met minstens 2 uitgangen dit i.v.m. de PC kaart.

 

Rini "het geat loos"

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 volt is geen probleem. Je hebt dan de beschikking over een jaeger sg 107. Ik heb er nog twee liggen. Een voor de onderdelen, en één voor eeuh...tja waarvoor eigenlijk?...... confused

 

Verder moet ik nog een Grego 90 cm hebben liggen, ook 36 volt, maar die is voor een expieriment geheel gedemonteerd.

 

Is een 90 cm "no name" oke?

 

Hé Snuff, niet te hard van stapel lopen hoor. Eerst nog een datum, maar je enthousiastme werkt aanstekelijk!

 

Janhendrik.

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van de datum heb ik ook nog wel een gregorian 120 cm om mee te nemen. dan is de 36 volt niet nodig.

Laat ik ook meteen een rotory LNB zien. haha

Tja je gaat ervoor of niet he J.H.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...