Ga naar inhoud


vreemd probleem met antwoorden op topics


Gast hagar

Aanbevolen berichten

Als ik een lijn of 13-14 geschreven heb ( het antwoord schermpje vol ) dan popt de slidebar steeds weer omhoog en kan niet zien wat ik op dat moment schrijf. Als ik met de slide omlaag ga, kan ik zien wat ik geschreven hebt maar zodra ik verder schrijf dan popt de slidebar weer omhoog en zie het weer niet.

 

Is dit een instelling van mij kant dat verandert moet worden om dit optelossen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank ...had ik ook last van ....maar zou bij deze dan opgelost moeten zijn !

 

djpetit

 

Origineel bericht van: hermanh
Eventjes Internet Explorer 8 op compatibility modes zetten (knopje links van de refresh knop)

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb dit probleem ondertussen ook vast kunnen stellen en raakte tijdens het omschakelen van de comptabiliteits mode mijn reeds geschreven tekst kwijt.

 

Microsoft schrijft, dat het geen IE 8 probleem is, maar een onvolkomenheid in de opbouw of schrift van de site.

 

Mijn vraag, kan sat4all het bericht-antwoord-script compatibel maken met IE8?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan dat begrijpen, ik wacht het rustig af.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...