Gast ydmhar Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Goeie dag, Ik heb een dreambox dm500s maar ben de login gegevens kwijt die heb ik niet meer. Ik heb een hele lange tijd zitten zoeken maar zonder resultaat. Gisteren heb ik een kopie van mij image gemaakt zodat ik toch wat kan proberen. Mijn software is Gemini en is ook helemaal geupdate zou iemand mij kunnen helpen zou heel blij zijn. Dm500s
allez l'om Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 dat wordt opnieuw flashen, kan sowieso geen kwaad af en toe om er weer eens frisse software in te zetten Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast ydmhar Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Maar ik heb heel veel dingen erin bijv key's waar ik niet eens weet van waar ik die moet halen
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 idem als je niets zelf hebt ingesteld en of door derden een dreamboxje hebt laten configureren, dan ben je altijd de klos mbt beheer en dus paswoorden etc. waarom mensen zich zelf zo in een ongunstige positie laten manouvreren is toch overduidelijk en eigenlijk enkel met het advies alles zelf te gaan leren/lezen en doen. je kunt enkel tijd kwijt raken. chiao Poemia Reflections Collective
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen