Ga naar inhoud


Scarlet België 6 i.p.v. 20mbit.


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Sinds een jaar heb ik ADSL van scarlet.

In het begin kon mijn lijn niet hoger dan 4Mbit omdat de wijkcentrale nog niet voor ADSL2 voorbereid was.

 

Na een paar maanden was ADSL2 plotseling wel mogelijk, dus heb ik mijn 4MB abonnement opgeschroeft naar 20Mbit.

 

Scarlet heeft die lijn echter op een laag 6Mbit profiel gezet.

 

Als ik zo naar mijn lijn kijk, zou ik toch met deze waardes een stuk sneller moeten kunnen?

 

Wie kent een beetje de weg met ADSL2 in Belgie en kan hier wat zinnigs over zeggen?

 

Thx!

 

83.134.69.0 - 83.134.87.255

Tiscali ADSL Go/Plus Gent

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de uitdraai van je modem staat dat het modem in G.DMT mode draait en dat is ADSL (gewoon dus niet 2 of 2+). Voor de oude ADSL standaard haal je goede waarden. Wil je profiteren van ADSL2 dan moet je wel zorgen dat je modem geschikt is voor ADSL2 en als ie geschikt is, dat ie ook staat ingesteld op ADSL2. Het kan natuurlijk ook zijn dat je nog op een oude ADSL aansluiting in de centrale zit en dat je ADSL lijn moet worden overgezet naar andere Hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: peterk
Op de uitdraai van je modem staat dat het modem in G.DMT mode draait en dat is ADSL (gewoon dus niet 2 of 2+). Voor de oude ADSL standaard haal je goede waarden. Wil je profiteren van ADSL2 dan moet je wel zorgen dat je modem geschikt is voor ADSL2 en als ie geschikt is, dat ie ook staat ingesteld op ADSL2. Het kan natuurlijk ook zijn dat je nog op een oude ADSL aansluiting in de centrale zit en dat je ADSL lijn moet worden overgezet naar andere Hardware.


Enorm bedankt. Daar heb ik finaal overheen gekeken.

Ik zal die makkers eens gaan bellen en vragen waarom die lijn nog niet op adsl2 draaid.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...