Ga naar inhoud


PLi - verder gaan met opname bekijken


mifi

Aanbevolen berichten

In PLi,

 

als ik een opname aan het bekijken ben, en ik stop er halverwege mee, is er dan een mogelijkheid om de volgende keer verder te gaan waar ik gebleven was?

(zonder met de hand door te spoelen, bedoel ik)

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat kan. Als je wilt stoppen met kijken dan druk je op de 0.

Als je dan de volgende keer weer gaat kijken dan druk je tijdens het afspelen op het pijltje naar rechts op de afstandsbediening. Je ziet ook op de informatiebalk dat er een stipje neergezet is. Dit is op de plaats waar jij op de 0 gedrukt hebt.

Succes.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als het een E2 image is dan wordt er na een herstart gevraagd of je de weergave moet hervatten vanaf de laatste positie. Dit zal waarschijnlijk 'standaard' in alle E2 images zitten.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met onze 7000 had mijn vrouw uitgevonden dat je kon stoppen,door meteen naar menu te gaan en tvmodus te kiezen.

Om later op hetzelfde punt in de opname te komen, de betreffende opname kiest, gaat ie vanzelf naar dat punt en speelt verder af.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Hebben we het hier over Enigma 1 of Enigma 2? Ik denk dat dat [algemeen] te algemeen is ;-)

Als dat op dit punt inderdaad wat uitmaakt, wil ik het graag voor beide weten.
Ik heb namelijk een DM600 en binnenkort ook een DM8000.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net even snel geprobeerd met een DM 600 die ik toevallig in huis had die gemount is op een 8000. Op pauze zetten en vervolgens menu 1 om TV te gaan kijken. Daarna om te testen menu 3 en de weergave gaat verder waar deze eerder was.

 

Bij de 800 / 8000 is in te stellen wat er moet gebeuren na herstart van de opname. Vanaf het begin of vanaf de laatste locatie.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Ik heb het net even snel geprobeerd met een DM 600 die ik toevallig in huis had die gemount is op een 8000. Op pauze zetten en vervolgens menu 1 om TV te gaan kijken. Daarna om te testen menu 3 en de weergave gaat verder waar deze eerder was.

Bij de 800 / 8000 is in te stellen wat er moet gebeuren na herstart van de opname. Vanaf het begin of vanaf de laatste locatie.

Ah, dat laatste is mooi.
Bedankt voor de info. Ik had met de DM600 ook al zitten spelen, maar hij onthoudt kennelijk alleen de positie in het laatste bestand dat je hebt afgespeeld. Alle andere beginnen vanaf het begin.

Situatie: ik kijk naar een opname van een programma dat de wederhelft niet interesseert. Zij komt binnen dus ik ga naar een andere opname kijken. Vervolgens wil ik na afloop mijn eigen programma weer verder kijken.
Met een DM600 onder PLi gaat dat niet zo handig, geloof ik.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi

Situatie: ik kijk naar een opname van een programma dat de wederhelft niet interesseert.
Als dat maar geen natuurfilms zijn. :D
Ik blaat ook maar wat.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Origineel bericht van: mifi

Situatie: ik kijk naar een opname van een programma dat de wederhelft niet interesseert.
Als dat maar geen natuurfilms zijn. :D
Ik blaat ook maar wat.

Als het een natuurfilm was, zou ik het niet erg gevonden hebben om weer vanaf het begin te beginnen :D

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp helemaal niet waarom die pauze gememoreerd wordt.

Dat is weer een handeling extra en onnodig!

Gewoon meteen naar tvmodus gaan in het hoofdmenu.

Afspelen gaat direct verder op plaats waar de film werd

verlaten!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onnodige handelingen verrichten lijkt me niet handig.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...