Ga naar inhoud


Dubbele Persoonlijke Mappen in Outlook 2003


Jürgen

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd waarbij ook Outlook 2003 aan de orde is gekomen.

Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gedaan bij het terugzetten van de bestaande .pst file want ik heb nu 2 dezelfde 'Persoonlijke mappen' met dezelfde inhoud.

Geen van beiden kan ik verwijderen (sluiten).

Ik heb ook al Outlook 2003 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat, de 2 mappen blijven terugkomen.

Ook als ik een nieuwe map op een andere locatie aanmaak kan ik de 2 bestaande gelijke mappen niet verwijderen.

Ik heb wel een Microsoft artikel gevonden die naar hetzelfde probleem verwijst maar dan in Outlook 2000.

Hierin staat dat o.a. de dubbele verwijzing naar een .pst bestand uit de Registry verwijderd kan worden maar de daarbij opgegeven sleutelwaarde komt niet overeen met Outlook 2003.

 

Heeft iemand enig idee hoe ik van de dubbele verwijzing afkom?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je een loss pst file hebt staan? Verwijder dan in ieder geval je profiel (configuratiescherm (klassieke weergave)-> email -> profielen -> verwijderen)

 

Bij een volgende opstart van Outlook moet deze opnieuw geconfigureerd worden. Je kunt je pst dan importeren (je hebt dan ook je adresboek en agenda in principe terug) of erbij hangen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, dit was de oplossing.

Nu had ik ook al ergens gelezen dat je het profiel moest verwijderen maar op een of andere manier heb ik hierbij een relatie gelegd met mijn e-mail account.

Ik heb er gewoon niet bij stilgestaan dat het hierbij om het Outlook profiel ging.

Weer wat geleerd.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...