Ga naar inhoud


NLB R9341 camm werkt niet


plex

Aanbevolen berichten

Ik heb nu voor de 3e keerde r9341 software op de ipbox9000 gezet maar ik krijg alleen de mgcamm aan de praat maar de andere camm's lijken niet te werken. Zijn er nog ander handelingen nodig om ze aan de praat te krijgen? Na een dag knoeien weet ik het niet meer. Graag hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb altijd begrepen dat de camm in deze nlb software meteen moet werken. Ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de gang. Ik heb ook de settings veranderd maar geen resultaat. Heeft niemand hier last van?Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd maar ook de search functie hier geeft geen oplossing. Wie o wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry type fout moet zijn camd. Alleen de mgcamd werkt goed maar bv de incubuscamd krijg ik niet aan de praat. Ik heb via search ook niet iets kunnen vinden wat daar melding van maakt. Is er nog een instelling die je moet uitvoeren?? Software inmiddels 2x opnieuw geinstalleerd.

gr

Plex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

je moet die incubuscamd natuurlijk wel configureren door de instellingen in incubusCamd.conf te wijzigen.

 

Code:
[Prov:000000:CaID:0000]# this provider is a stand-in for all cards and all caid not declared previously## For example I choose to use cccam protocol on all other provider.#decoder_type=1card_server_url_0=cccam://user:pass@server:portnum########################### servers configuration ############################[servers]## This is the section for the multi-server configuration.## URL of card-server to use, formats are as follows:#card_server_url=cccam://user:pass@server:portnum

 

vergeet vooral decoder_type=1 niet.

 

succes,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wiz,

bedankt voor de info.De regels die toevoegt zijn toch voor het intern sharen?(card_server_url_0=cccam://user:pass@server:portnum)Zijn deze dan ook nodig om gewoon de incubus als camd te gebruiken dus alleen voor je eigen cd card

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

in het voorbeeld wordt een cccam getoond. Als je de interne lezers wilt gebruiken zul je je incubuscam aan newcs moeten knopen en je kaartje in een van die cardreaders steken.

 

Let hierbij op dat de chip aan de onderkant moet zitten.

 

Overigens heb ik dit zelf nooit echt stabiel gekregen, incubus met newcs en interne lezers.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

card_server_url_0=newcamd://username:password@server:portnum/0102030405060708091011121314

 

 

username, password en /0102030405060708091011121314 haal je uit de newcamd.list file en het poortnummer uit newcs.xml.

 

succces,

 

Wiz

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...