Ga naar inhoud


[TF7710PVR] CAM Module voor SECA3


_Satman_

Aanbevolen berichten

Wie kan mij zeggen welke CAM probleemloos werkt met de Topfield 7710 HDPVR EN de nieuwe smartcard van TV-Vlaanderen / Canal Digitaal (Seca3)?

 

Met probleemloos bedoel ik echt zonder horten en stoten, beelduitval, vastlopen tussen gecodeerde en ongecodeerde kanalen etc...

 

Ik heb zelf een T-REX met predasaurus 2.29 en de officiële Mediaguard voor langere periode uitgetest zonder gunstig resultaat. Voor een kortere periode heb ik een Aston Cam en Powercam (van een kennis) geprobeerd maar bij de minste storing heb ik deze er weer uitgehaald zonder langer te proberen...

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat niemand je hierop een fatsoenlijk antwoord kan geven.

De reden hiervoor is dat de TF77xx serie nog steeds niet datgene laat zien wat menigeen van dit apparaat verwacht.

Bij sommige gebruikers functioneert CAM merk A redelijk tot prima terwijl dezelfde CAM bij andere gebruikers voor geen meter werkt.

Ik denk niet dat je op dit moment een positief advies voor een CAM krijgt waarvan men beweert dat die op jouw TF7710 voor 100% functioneert.

 

Ik zelf gebruik een Aston 1.07 en heb er nooit problemen mee ondervonden.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met een powercam. Als ik de kaart meteen in de cam stop heb ik geen enkel probleem. Maar via de smart wi durft ie nog eens sukkelen. Let wel ik heb een 7700 hdpvr en dat kan ook nog een verschil inhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog maar wat afwachten om een nieuwe cam te kopen...

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het op zich niet zo moeilijk is.

 

Je hebt een HD box, dan heb je alleen de keuze tussen de Aston en de Powercam voor het kunnen bekijken van (toekomstige) hd kanalen.

 

De powercam heeft zich al diverse keren bewezen de meest stabiele Cam te zijn voor de Topfields.

Ikzelf heb er inmiddels 2. Alleen het combineren van een powercam met bijvoorbeeld de Trex ging bij mij voor geen meter.

Vandaar dat de topfield uiteindelijke eruitgegeaan is.

 

Maar bij gebruik van Seca 2 werkte de Powercam bij mij het beste.

Dat de seca 3 wellicht niet zo stabiel is met een powercam zou wellicht in een volgende update van de Cam verbeterd kunnen worden.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de kaartwissel van Canal Digitaal werkte mijn Homecast MX/TC perfect in de TF7710HDPVR. Alle te ontvangen HD zenders kwamen zeer snel en puntgaaf in beeld.

Maar nu al 2 maanden (sinds dus de kaartwissel) heb ik precies elk halfuur dat het beeld gedurende 12 seconden bevriest. Dit zeer irritante probleem is niet verholpen door de nu al 3 firmware updates voor de TF7710. De dealer vertelde dat het probleem bij de importeur van de homecast twincam bekend is en dat hij werkt aan een oplossing. Hoe lang kan dat wel niet duren? Ik vind het schandalig dat een probleem veroorzaakt door canal digital door anderen moeten worden opgelost.

TF7710HDPVR

TWINCAM Homecast MX1TC

Canal Digitaal mediaguard 3

Firmware 23331 TF HSCB 700.29 mrt 15 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beobuddy
Ik denk dat het op zich niet zo moeilijk is.

Je hebt een HD box, dan heb je alleen de keuze tussen de Aston en de Powercam voor het kunnen bekijken van (toekomstige) hd kanalen.



De laatse generatie cam's van canaldigitaal werken ook goed met HD.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cornea

De laatse generatie cam's van canaldigitaal werken ook goed met HD.


Maar dus niet met de Topfield TF7710 HDPVR

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...