Ga naar inhoud


receiver beeld doorlussen met video


Gast hagar

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe anders ik dit als topic naam kon zeggen.

 

Op dit moment heb ik mijn reciever signaal naar mijn video gelust met scart en via de antena (uhf) beeld signaal naar mijn slaapkamer bebracht.

 

Kan dit ook anders? Nu moet ik mijn video altijd aan hebben staan om beeld in mijn slaap kamer te ontvangen, dit stomme ding verliest de instellingen zodra er stroom uitval is en dat gebeurt hier in spanje nog wel eens.

Ook stoort dit met het digitale signaal dat ook via de zelfde antenne kabel gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nope, het is een originele van digital+ en geen antenne uitgang. Deze heeft nog audio uitgang de vorige die ik van digi+ had dat niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of gebruik een draadloze video link.

Dan heb je zelfs nog een retour voor je afstands bediening.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of een modulator met zo'n IR dingetje over coax voor je afstandsbediening. Geen gezeur met storingen

 

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Hagar schreef:

Ook stoort dit met het digitale signaal dat ook via de zelfde antenne kabel gaat.

 

Ik heb goede ervaringen met zo'n draadloze videolink.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
@Hagar schreef:
Ook stoort dit met het digitale signaal dat ook via de zelfde antenne kabel gaat.

Ik heb goede ervaringen met zo'n draadloze videolink.


Ik had zoiets wat jaren terug maar die werkte niet echt goed maar misschien zijn deze in de tijd iets verbeterd, zal hier eens naar kijken, bedankt wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het RF kanaal goed insteld zal het niet met je digitale signalen storen. Of de modulator van je video is slecht.

 

Zou wel vreemd zijn want over de kabel die bij je binnenkomt gaan analoge en digitale signalen en die storen elkaar schijnbaar niet.

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...