Ga naar inhoud


hd tv ontvangen met de humax hdci 2000


gowest

Aanbevolen berichten

hallo ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de hd kanalen op de satelliet ik heb vanmiddag een abbo genomen op de hd zenders van anaaldigitaal en mijn schotel staat ook goed ( waarschijnlijk) want ik kan de regionale zenders ontvangen , dat zeiden ze van anaal digitaal dat dan je schotel goed staat .en in de zenderlijst staan wel de hd zenders maar als ik er op zap krijg ik geen beeld

ik heb heb multytenne . en in de ontvanger zit een canaal digitaal smartcard met een powercam pro maar helaas nog geen hd zender te vinden wie heeft er wat tips voor me ?!?!

groeten Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik vermoed, dat je de transponders op 23 graden oost (Astra 3)nog moet toevoegen. deze staan standaard niet in de lijst.

Vermoedelijk kijk je naar de oude transponder.

Op kingofsat.net of op de Canaldigitaal site kan je de nodige instel gegevens vinden.

 

Een 2e fout mogelijkheid is je CI module.

Niet ieder CI module geeft beeld op de HD kanalen.

 

Voor de Astoncript is bijvoorbeeld de laatste software noodzakelijk, anders heb je geen beeld op de HD kanalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx ik zal morgen even nakijken. maar ik had al wel handmatig de waarden in gesteld en de kanalen laten zoeken ze staan in mijn kanalen lijst en hij geeft aan wat er op te zien zou moeten zijn met de info knop maar alleen nog geen beeld. en de cam dat is dan bij mij de powercam toch?

groeten Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is nog een mogelijkheid, ik lees, dat je vandaag een uitbreiding van je abonnement hebt gedaan.

Heb je al een nieuwe activerings puls via internet voor je kaart aangevraagd?

Ik herinner mij, dat dit mogelijk de oplossing kan zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had al nog een extra activering gevraagt en daarna de stekker uit de ontvanger getrokken en toen weer aangezet en 1,5 uur op sbs6 laten staan maar helaas dat maakte ook niks uit

ga zo wel weer even op het net naar een oplossing zoeken

goeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zijn het alleen de HD kanalen die niet open gaan? Heb je wel beeld op de basis zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeraaa hij doet het ik heb de zenders aan de praat gekregen na een telefoontje aan een bedrijf( ik weet niet of ik hier namen mag noemen) laten we zeggen" kaart schrijver " heb ik nog wat instellingen kunnen veranderen en ja daar waren ze ineens allemaal .

beeld goed geen zap problemen tot nu toe dus laten we hopen dat het zo blijft .

in ieder geval bedankt voor de hulp en ondersteuning !

groeten Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...