Ga naar inhoud


gezocht handleiding Ford Mondeo


geth

Aanbevolen berichten

Wie O wie kan mij helpen aan een instuctie/ handleiding voor een Ford Mondeo bj.2005-3/2007.Tot nu toe nergens kunnen bemachtigen, niet bij de dealer ook niet op internet.

Misschien is er onder jullie iemand die beter kan zoeken of er één voor mij heeft.

Goet Geth

Alles van waarde is weerloos

 

Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: geth
Wie O wie kan mij helpen aan een instuctie/ handleiding voor een Ford Mondeo bj.2005-3/2007.Tot nu toe nergens kunnen bemachtigen, niet bij de dealer ook niet op internet.
Misschien is er onder jullie iemand die beter kan zoeken of er één voor mij heeft.
Goet Geth


misschien op deze site?
http://www.gebruikershandleiding.com
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geth
Wie O wie kan mij helpen aan een instuctie/ handleiding voor een Ford Mondeo bj.2005-3/2007.Tot nu toe nergens kunnen bemachtigen, niet bij de dealer ook niet op internet.
Misschien is er onder jullie iemand die beter kan zoeken of er één voor mij heeft.
Goet Geth


De eerste Google hit met Ford Mondeo Forum is gelijk al raak, en er volgen meerdere hits.

Google is je vriend als je het niet weet, maar dit is een Sat forum, en zelfs hier kun je antwoorden verwachten van allerlei pluimage winksmile

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poetsdoekje,

Hier de fout, wanneer jij al gelijk mijn gezochte onderwerp hebt gevonden, waarom dan niet even de link.

alvast bedankt

Geth

Alles van waarde is weerloos

 

Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien zijn jullie best bijdehand in het zoeken.

Jammer dat er nog niemand het echt gevonden heeft.ook niet in de genoemde forums

Dus allen voor de bijgehandste, waar staat een handleiding voor een Mondeo bj 2005-3/2007

Voor eerdere en latere modellen is niet moeilijk.

Vol verwachting,

Geth

Alles van waarde is weerloos

 

Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...