Ga naar inhoud


[Buitenland] Premiere wordt Sky Deutschland per Juli 2009


-d-

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Bij Sky UK betaal je absoluut gezien wel meer, maar daar krijg je ook meer voor terug.

Ik weet niet precies wat je allemaal "krijgt", maar wel dat er
in de UK weinig keuzevrijheid was m.b.t. de hardware. Straten vol met 40cm-schoteltjes van Sky, Sky, Sky. Gelukkig is er nu ook Freesat, maar Sky ging altijd verder dan CDS bij gebrek aan concurrentie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Bij Sky UK betaal je absoluut gezien wel meer, maar daar krijg je ook meer voor terug.

Ik weet niet precies wat je allemaal "krijgt", maar wel dat er
in de UK weinig keuzevrijheid is m.b.t. de hardware. Straten vol met 40cm-schoteltjes van Sky, Sky, Sky.

Klopt, ik dacht dat je het over het zenderaanbod had.

Wat betreft de keuzevrijheid in hardware, dat was juist mijn argument: ik zei al dat je CI-module dan in de vuilbak kon.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Klopt, ik dacht dat je het over het zenderaanbod had.
Wat betreft de keuzevrijheid in hardware, dat was juist mijn argument: ik zei al dat je CI-module dan in de vuilbak kon.

Tsja, maar wat is dan beter of duurder?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Klopt, ik dacht dat je het over het zenderaanbod had.
Wat betreft de keuzevrijheid in hardware, dat was juist mijn argument: ik zei al dat je CI-module dan in de vuilbak kon.

Tsja, maar wat is dan beter of duurder?

Ik heb nergens hier aangegeven voor of tegen Sky of CDS te zijn. Mijn mening staat op genoeg plekken op dit forum, ik geef alleen aan dat het verschillende producten zijn en dat je niet lukraak kan zeggen dat CDS zo goedkoop of Sky zo duur is.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...