Ga naar inhoud


Beurskoers proggie gezocht


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Mogelijk...

In had ooit op Streamload.com, voor ca 11Gb aan data gezet, in afwachting van sneller internet het erop laten staan, en zou het er dan op dvd zetten...

Nu is sreamload gone, samen met de data... en dat is nu eenmaal het lot van data buiten je PC te hebben... Dus proggie dwnldn, en saven op cd... dat is je van het, en hebben ze je niet liggen!

(Heb m'n les geleerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed werkt vind ik is een externe harddisk kopen [kosten ook haast niks meer] .

Zo verspil je geen dvd of cd s.

Maandelijks knal je even je opgeslagen data over en dan koppel je m weer af.

Ik zou mn beleggingen nooit online ergen willen hebben ongeacht of daar een naam aan zit gekoppeld of niet is veel te listig.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pinq
Ik heb er ooit eens een spreadsheet voor gemaakt. Kan je daar mee overweg? Je zal wat kleine aanpassingen moeten doen.

Nog wat verder gezocht voor je loop ik tegen deze aan:

"Beursmonitor is een gratis computer programma waarmee u de actuele koers informatie van de AEX web site kunt ophalen en bewaren, uw portefeules bijhouden, triggers instellen en grafieken bekijken."

Als die niet te vinden is hoor ik het wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...