Ga naar inhoud


Beeld op zwart met CCCam


boaz

Aanbevolen berichten

Net de box aangezet en op de CD kanalen op zwart.

Ik had nog CCCam 2.1.10, volgens de kaartinfo was Managment tot 15-5 en CD tot ergens in juli.

Maar even een update gedaan naar 2.1.11 en vervolgens via Internet een heractivatie aangevraagd.

Binnen een minuut beeld.

Managment staat nu op 2009-07-16, evenals canaldigital.

 

Was dit een éénmalig probleem dat met 2.1.11 opgelost zal zijn of is meer aan de hand?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


nieuwe kaarten werken inderdaad niet met oudere versies van cccam

je moet de laatste gebruiken

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry
nieuwe kaarten werken inderdaad niet met oudere versies van cccam
je moet de laatste gebruiken


Nieuwe kaarten werken perfect met de oudere versies van cccam.
Enkel de managment word niet geupdate met oudere versies maar als je dan een heractivatie aanvraagt doet ie het wel.

Met cccam 2.1.1 doet de managment update het wel perfekt.

Conclusie : 2.1.1 is perfekt voor de nieuwe kaarten
Al wat ouder is dan 2.1.1 werkt ook perfekt maar als je managment datum voorbij is moet je manueel een heractivatie aanvragen om die datum weer goed te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, vandaar dat het vandaag pas voor het eerst misging.

Dacht trouwens wel dat een datum van vandaag nog wel beeld moest geven, kennelijk is de datum de eerste dag dat de kaart niet meer werkt.

 

Altijd gedacht dat een update en (her)activatie eigenlijk eenzelfde signaal was, niet dus.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er een probleem met CCcam 2.1.1. Ik heb deze week de nieuwe PLI op mijn DM800 geplaatst en de CCcam 2.1.1 werkt gewoon niet met mijn TVV kaart. De vorige versie deed het prima. Ik heb dan met Gemini2 geprobeert. Ook hier hetzelfde probleem. Op deze image kon ik wel een vorige versie downloaden van CCcam en toen werkte alles perfect.

MCE W7-DVBLogic 4.1 - XBOX360 (Extender)

DM800HD-DM7025+-VU+Duo- OpenPLI2-Visiosat BIG Bisat-ASTRA1,2,3,Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een nieuwe of een oude TVV kaart. Als je een oude hebt dan moet je wat aanpassen in de CCcam.cfg, zodat hij eerst voor Seca2 kiest. CCcam 2.1.0 en CCcam 2.1.1 proberen eerst seca3 en dan seca2, waardoor je zeer lange zaptijden kunt krijgen. Zie de voorbeeld CCcam.cfg hoe je e.e.a. moet instellen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...