Ga naar inhoud


[DM800HD] DM800HD in USA kopen ?


Gast djkolk

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

omdat de zoekfunctie sat4all en via google niks opleverd, de vraag hier maar gesteld.

volgende week vertrek ik voor 10 dagen naar de usa,

door de lage dollar had ik het idee dat het misschien zou lonen om een 800hd in amerika te kopen.

omdat ik ook via google niks kan vinden vroeg ik mij af of deze wel daar te koop is (onder een andere naam misschien?).

is deze dan wel voor europa geschikt NTSC, 110 volt ?

wie kan mij verder helpen ?

 

Alvast bedankt, DjKolk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je koopt geen dreambox HD om via NTSC te gaan kijken. laugh

Via DVI/HDMI aansluiten, heb je niets met PAL/NTSC e.d. te maken.

1 probleem opgelost. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DM's worden in Duitsland gemaakt (euro's dus).

Een lage dollar maakt die euro niet goedkoper.

Transportkosten Duitsland - USA beslist ook niet.

Ik denk dat de (originele) DM800 in de USA juist fors duurder is.

Verder is het natuurlijk 100% hezelfde apparaat dus gaat dat hier gewoon werken.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

bedankt voor de info zover,

het ziet er dus naar uit dat ik een daar gekochte 800 hier kan gebruiken.

Ik heb me ook aangemeld bij het forum, waar eigenlijk maar 1 vertrouwd verkooppunt genoemd wordt:

http://www.lees_de_regels_van_dit_forum!!!.com/ maar de prijzen zijn bijna gelijk aan hier.

Ik denk dat ik maar gewoon wat winkels in ga in de hoop tegen een goede deal aan te lopen.

 

groetjes DjKolk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dreamboxen zijn in de usa en canada niet zo populair onder de normale satelliet gebruikers, de HD uitzendnorm die de providers daar hanteren vallen buiten de dvb standaarden en alleen de goedgekeurde HD satellietdecoders van deze providers werken dus fatsoenlijk

 

ik vrees dat jeje financieel verwachte voordeeltje maar gewoon moet vergeten wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djkolk
hallo,

bedankt voor de info zover,
het ziet er dus naar uit dat ik een daar gekochte 800 hier kan gebruiken.
Ik heb me ook aangemeld bij het forum, waar eigenlijk maar 1 vertrouwd verkooppunt genoemd wordt:
http://www.^^#@$^@$%^$*$*%&$&.com/ maar de prijzen zijn bijna gelijk aan hier.
Ik denk dat ik maar gewoon wat winkels in ga in de hoop tegen een goede deal aan te lopen.

groetjes DjKolk.


Bijna gelijk? Die prijzen zijn daar in dollars, als je dat gaat omrekenen zijn ze fors goedkoper! 1 euro = (laten we zeggen) 1.30 dollar. Dus een 7025 kost $499 oftewel 385 euries wink Terwijl die bij m'n satboer voor 429 euries wordt verkocht...

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...