Ga naar inhoud


[DM500S] Zijn er nu echt nog mensen zo dom hier in te trappen?


boaz

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: emperor_sosy
@tfh
Citaat:

Geld vragen voor cardsharing vind ik persoonlijk not done, maargoed..


Tenzij je natuurlijk met je familie gewoon de kosten deelt toch? Of vind je dat ook niet kunnen?

Neu, Als je met een paar vrienden samen een abbo deelt, daar heb ik echt geen problemen mee. Zodra het commerciële vormen aan gaat nemen (als men het doet om er geld aan te verdienen), dan kan ik alleen maar hopen dat het soort acties als die we vorige maand in Griekenland zagen een stuk meer gaan zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien zit hem daar wel het probleem, in ieder geval loop ik daar nu tegen aan, ik zit in DLD, en het is niet eenvoudig om de juiste mensen te vinden om eens iets dieper over dit thema te tokkelen, dus moet je al gauw op zoek naar andere boards.

 

Maar daar zitten wel al die cowboys bij elkaar op 1 board, ik ben nu al jaren sat4all lid, en voel mij nooit echt thuis op die andere boards.

 

Kijk als ik in NL zou wonen, zou ik naar bepaalde satdagen gaan om daar eens met "real" people oog in oog te praten, kun je in ieder geval een beetje beoordelen of je met serieuze mensen te maken hebt.

 

Voor mij is dat dus heel moeilijk.

 

Ik zoek al een geruime tijd mensen om over dit thema eens van gedachten te wisselen, maar dat blijkt minder eenvoudig dan gedacht.

 

En dan denk ik, dat er genoeg zijn die op zoek gaan naar andere mogelijkheden en dan tegen zulke aanbiedingen aanlopen, en ook dus tegen zulke cowboys.

 

Ik heb dat van die aktie in griekenland even gemist, maar kan mij er wel wat bij voorstellen.

 

Daarom was ik zo verbaasd toen ik vanmorgen een traceroute voor zo'n payserver ingaf, en wat blijkt, die komt gewoon op een nederlandse server uit.

 

Daar zijn ergens registratiegegevens van de desbetreffende persoon aanwezig en als dat vervolgd wordt is ie de pisang.

 

Maar het wordt anders als je het in het oostblok op moet sporen, of zelfs in landen waar dit helemaal niet verboden is.

 

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...